سیل ۱۳۰۰ میلیارد ریال به راه‌های کهگیلویه و بویراحمد خسارت زد
کد خبر: 3801230
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

سیل ۱۳۰۰ میلیارد ریال به راه‌های کهگیلویه و بویراحمد خسارت زد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیلاب‌های اخیر و رانش و ریزش کوه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به جاده‌های این استان خسارت وارد کرد.

سیل 1300 میلیارد ریال به راه‌های کهگیلویه و بویراحمد خسارت زد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد،‌ به نقل از ایرنا، محمد نصیری‌راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد امروز،‌ 17 فروردین‌ماه اظهار کرد: بر اثر سیلاب و ریزش کوه در بارش‌های اخیر جاده‌های ارتباطی ۲۶۶ روستا به‌صورت محدود مسدود شده بود که همه این جاده‌ها به جز ۲۰ مورد از آن‌ها بازگشایی شدند.
وی با اشاره به اینکه هم اینک ۴۰ دستگاه سنگین و نیمه سنگین و ۵۰ راهدار در حال بازگشایی راه‌ها هستند، افزود: در آخرین بارندگی جاده ارتباطی ۴۰ روستا مسدود شد که از این تعداد ۲۰ جاده روستایی بازگشایی و تلاش می‌شود در چند روز آینده جاده سایر روستاها بازگشایی شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسدود شدن جاده یاسوج - شیراز در روزهای گذشته، بیان کرد: جاده ارتباطی یاسوج - شیراز که در سیلاب‌های اخیر مسدود شده بود پس از گذشت یک هفته بازگشایی موقت شد.
نصیری‌راد عنوان کرد: بارش‌های سیل آسای اخیرعلاوه بر مسدود کردن و تخریب محور اصلی یاسوج - شیراز برخی محورهای ارتباطی و فرعی از جمله یاسوج - چرام باغچه سادات - سرفاریاب و گچساران- باباکلان را نیز مسدود کرد.
انتهای پیام

captcha