مسابقه عکس‌های اینستاگرامی «#عیدتاعید» تمدید شد
کد خبر: 3801267
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

مسابقه عکس‌های اینستاگرامی «#عیدتاعید» تمدید شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ جشنواره مسابقات فضای مجازی «#عیدتاعید» آستان مقدس حضرت معصومه(س) تا نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) تمدید شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، جشنواره مسابقات فضای مجازی #عیدتاعید در دو بخش عکس سلفی خانوادگی با موضوع خانواده و زیارت و عکس موبایل موضوع حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در ایام نوروز ۹۸، از سالروز ولادت امام علی(ع) تا عید مبعث برگزار شد که با توجه به استقبال علاقه‌مندان، این جشنواره تا نیمه شعبان، سالروز ولادت امام زمان(عج) تمدید شد.
در بخش عکس سلفی خانوادگی، علاقه‌مندان باید عکس‌های سلفی خود با خانواده را در هر یک از اماکن مقدسه ائمه اطهار و امامزادگان(ع) در صفحه اینستاگرام شخصی خود با هشتگ #یامعصومه و #عیدتاعید اشتراک‌گذاری کرده و صفحه رسمی آستان مقدس را فالو و تگ کنند تا در قرعه‌کشی شرکت داده شوند.
در بخش عکس موبایل هم علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های هنری و جذاب خود را با موضوع حرم حضرت فاطمه معصومه(س) از طریق ادمین شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس به آدرس astanqom@ (تلگرام، سروش، ایتا و بله) و یا از طریق دایرکت صفحه رسمی اینستاگرام ارسال کنند.
تصاویر برگزیده انتخاب و به نام شرکت‌کننده از صفحه رسمی اینستاگرام منتشر و در قرعه‌کشی شرکت داده خواهد شد.
جوایز قرعه‌کشی شامل: سه کمک‌هزینه سفر به کربلای معلی، پنج کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس، ۱۰ کمک‌هزینه سفر به شهر مقدس قم و ۲۰ بسته محصولات فرهنگی و متبرکات فاطمی است.
اسامی برندگان به‌صورت قرعه اول ماه مبارک رمضان از طریق شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس اطلاع‌رسانی خواهد شد.
حسین شاهبداغی
پایان پیام
captcha