اختصاص یک‌روز حقوق کارمندان تبلیغات کردستان به سیل‌زدگان لرستان
کد خبر: 3801397
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

اختصاص یک‌روز حقوق کارمندان تبلیغات کردستان به سیل‌زدگان لرستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اختصاص یک‌روز حقوق کارمندان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برای کمک به سیل‌زدگان استان لرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به منظور ابراز همدردی و کمک به سیل‌زدگان استان لرستان کارکنان این اداره‌کل اقدام به اهدای حقوق یک‌روز خود کردند.
وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی نیز برای کمک به مناطق سیل‌زده کشور به‌ویژه استان ارستان تشکیل شده است، افزود: این گروه‌های جهادی متشکل از کارکنان ادارات تبلیغات اسلامی استان، روحانیون و اعضای تشکل‌های زیر مجموعه این اداره‌کل است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: همچنین هیئات مذهبی و کانون مداحان استان، اتحادیه موسسات قرآنی و خانه‌های شهری و روستایی نیز اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی کرده‌اند تا زمینه کمک به مردم سیل‌زده را فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه درحال حاضر نیاز ضروری مردم این مناطق آذوقه و تغذیه است، بیان کرد: برای یاری رساندن به مردم سیل‌زده شهرستان پلدختر لرستان به محض آماده شدن کمک‌ها، در اولین فرصت به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.
گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پیامی از تمامی مدیران و روسای تبلیغات اسلامی و مجامع وابسته در سطح کشور خواستار کمک به سیل‌زدگان کشور شده و در بخشی از پیام خود ذکر کرده است: حضور جهادي همه فعالين فرهنگي- مردمي به خصوص روحانيون براي کمک ميداني، در التيام بخشي آلام و تلطيف روحي محيط بحران بسيار ضروري و مؤثر است؛ لذا مقتضي است مديران سازمان با تشکيل ستاد فرهنگي همه ظرفيت‌هاي مردمي مرتبط با سازمان را براي حضور جهادي در صحنه يا جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي بسيج کنند.
انتهای پیام

captcha