۲۲ فروردین‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره دین و رسانه
کد خبر: 3801482
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

۲۲ فروردین‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره دین و رسانه

گروه فرهنگی ــ اهالی رسانه استان همدان می‌توانند آثار خود را تا ۲۲ فروردین‌ماه ۹۸ به دبیرخانه جشنواره دین و رسانه ارسال کنند.

22 فروردین ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره دین و رسانهبه گزارش ایکنا از همدان، سومین دوره جشنواره استانی «دین و رسانه» با همکاری کانون فرهنگی صراط منیر برگزار می‌شود.
آثار ارسالی باید در سال ۹۷ تولید شده و در یکی از رسانه‌های استان همچون مطبوعات محلی، خبرگزاری‌های استانی، پایگاه‌های خبری و کانال‌های فرهنگی فضای مجازی استان، با نام صاحب اثر یا تاییدیه رسانه متبوع منتشر شده باشد.
سومین دوره جشنواره استانی دین و رسانه در بخش‌های، مقاله، گزارش تحلیلی، گفت‌و‌گو تحلیلی، عکس، فیلم کوتاه داستانی، مستند و کلیپ برگزار خواهد شد.
این جشنواره با موضوعات مرتبط با فرهنگ دینی و مذهبی، قرآن و عترت، فصل نیایش(رجب، شعبان و رمضان)، هفته وحدت، ماه محرم، اربعین، اعتکاف، ایثار و شهادت و سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.
دو بخش ویژه این جشنواره شامل موضوعات، «چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن»، «رویکرد انقلابی و جهادی مبنی بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و اقتصاد مقاومتی» می‌شود.
اهالی رسانه‌ استان همدان می‌توانند آثار خود را تا ۲۲ فروردین ماه 98 به دبیرخانه جشنواره دین و رسانه به نشانی میدان فلسطین- خیابان خبرنگار- سازمان تبلیغات اسلامی، ارسال کنند.
نشانی الکترونیکی به نشانی steh.1371@gmail.com و آیدی Din_Rasaneh97@ در پیام رسان‌های بله، سروش، ایتا و تلگرام نیز از دیگر مسیر‌هایی است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.
اختتامیه جشنواره در نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار و در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره کارگاه ارتقا سواد رسانه‌ای ویژه اصحاب رسانه استان و بخشی از شبکه تبلیغ سازمان تبلیغات که شامل مبلغین، مداحان، فعالین امور دینی و قرانی است برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، در اولین دوره جشنواره دین و رسانه، ۲۲۰ اثر و در دومین دوره جشنواره، ۷۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
انتهای پیام

captcha