بهره‌مندی 16 هزار مسافر از خیمه‌های نماز پایگاه‌های هلال‌ احمر یزد
کد خبر: 3801511
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

بهره‌مندی 16 هزار مسافر از خیمه‌های نماز پایگاه‌های هلال‌ احمر یزد

گروه اجتماعی- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: 16 هزار و 840 مسافر در خیمه‌های نماز پایگاه‌های ایمنی و سلامت به اقامه نماز پرداخته‌اند.

محسن حرازی‌زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از مراجعه بیش از 236 هزار مسافر به ایستگاه‌های جوانان هلال احمر استان یزد در نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: براین اساس 16 هزار 840 مسافر در خیمه‌های نماز پایگاه های ایمنی و سلامت به اقامه نماز پرداخته و 42 هزار 459 کودک نیز در فضای دوستدار کودک حضور پیدا کردند.
حرازی‌زاده افزود: در طول اجرای طرح، 9 هزار 535 نفر نیز از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره مند شدند.
وی بیان کرد: با حضور بیش از هزار نفر- روز در 23 پست طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، اقلام تبلغی، فرهنگی و راهنمایی از جمله 114هزار و 357 محصول ترویجی و اطلاع رسانی، 53 هزار و 96 محصول انگیزشی و 61 هزار و 190 محصول آموزشی میان مسافران توزیع شد.
حرازی زاده ادامه داد: همچنین با اجرای طرح سحاب توسط همیاران جوان در پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان‌ها به بیش از 5 هزار و 735 نفر خدمات رسانی شد.
این مقام مسئول گفت: کمپین بهرفت نیز توسط یقه آبی‌های همیارجوان هلال احمر یزد با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی، در چادرها و ایستگاه‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تشکیل و مورد استقبال خوب مردم و مسئولان قرار گرفت و بیش از 50 هزار نفر میثاق نامه کمپین بهرفت را در ایستگاه‌های هلال احمر امضا کردند.

انتهای پیام

captcha