بهره‌مندی ۲۵۸ هزار مسافر از خدمات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3801570
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

بهره‌مندی ۲۵۸ هزار مسافر از خدمات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در ایام نوروز بیش از ۲۵۸ هزار مسافر از خدمات پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، رسول راشکی گفت: در ایام نوروز بیش از 258 هزار مسافر از خدمات پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: در این ایام، 906 بانو و یک‌هزار و 367 آقا در پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر مستقر بوده و به هموطنان خدمات امدادی و مشاوره‌ای ارائه می‌دادند.
وی با بیان اینکه پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 27 اسفندماه تا 16 فروردین‌ماه در 40 پست در سطح استان خدمات مسافرین را به عهده داشتند، افزود: فضای دوستدار کودک، طرح بهرفت، ایستگاه سلامت، خیمه‌های نماز و طرح سحاب از جمله خدماتی است که هلال احمر استان در این ایام به مسافرین ارائه داد.
راشکی تصریح کرد: کمپین بهرفت میثاق‌نامه‌ای بین جمعیت هلال احمر و رانندگان است که تعهد می‌دهند در مدت سفر خود اصول راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا حادثه‌ای رخ ندهد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان در ایام نوروز گفت: 33 هزار و 209 مسافر در طول طرح به ایستگاه‌های سلامت حوزه جوانان این جمعیت مراجعه و از خدمات آن بهره‌مند شدند.

انتهای پیام

captcha