۲ میلیون نفر در تعطیلات نوروزی از استان اصفهان بازدید کردند
کد خبر: 3801609
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

۲ میلیون نفر در تعطیلات نوروزی از استان اصفهان بازدید کردند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از اسکان رسمی ۲ میلیون و ۸۷۱ هزار مسافر نوروزی در استان اصفهان خبر داد.

دو میلیون نفر در تعطیلات نوروزی از استان اصفهان بازدید کردند

فریدون الهیاری، در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: نوروز امسال، 2 میلیون و 871 هزار مسافر در استان اصفهان اسکان داده شدند که در مقایسه با سال گذشته، 12 درصد رشد داشته است، البته این آمار شامل اسکان‌های غیر رسمی نمی‌شود.
وی افزود: میدان امام(ره) اصفهان، سی‌و‌سه‌پل و پل خواجو بیشترین بازدید را در میان مناطق گردشگری استان به خود اختصاص داده‌اند، ولی در میان بناهایی که ورود به آنها از راه خرید بلیط انجام می‌شود، باغ فین، چهلستون و عمارت و کاخ عالی‌قاپو بیشترین بازدید را داشته‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بیان کرد: امسال علی‌رغم بارندگی‌ها و شرایط آب و هوایی کشور، هماهنگی خوبی میان دستگاه‌های اجرایی استان در میزبانی از مسافران نوروزی وجود داشت و ما توانستیم رضایت مردم را جلب کنیم. نکته قابل توجه، توزیع سفر در سطح استان و بهره‌مندی شهرستان‌های مختلف از حضور گردشگران بود که فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری متوازن در استان اصفهان محسوب می‌شود.
الهیاری ادامه داد: در تعطیلات نوروز امسال، بازرسی‌ها و نظارت‌ها 99 درصد افزایش پیدا کرد و انعکاس نظرات مردمی در سامانه‌های نظرسنجی نشان می‌دهد که گردشگران رضایتمندی مطلوبی از خدمات و امکانات ارائه شده داشته‌اند.
انتهای پیام

captcha