فیلم تلاوت قاری فیلیپینی در مرحله مقدماتی مسابقات ایران
کد خبر: 3801623
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

فیلم تلاوت قاری فیلیپینی در مرحله مقدماتی مسابقات ایران

گروه بین‌الملل ـ جاسم دائود، نماینده فیلیپین در سی‌وششمین مسابقات بین‌المللی قرآن کشورمان برای شرکت در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها که به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود، در رایزنی فرهنگی ایران در مانیل حضور یافت و آیاتی از قرآن تلاوت کرد.

به گزارش ایکنا از فیلیپین؛ جاسم دائود که از سوی اداره امور مسلمین فیلیپین برای شرکت در مسابقات قرآن کشورمان معرفی شده است، در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها که به صورت غیر حضوری در کشورهای مبدأ برگزار می‌شود، در رایزنی فرهنگی ایران در مانیل حضور یافت و آیاتی از قرآن تلاوت کرد.

این فیلم از سوی رایزنی فرهنگی ایران برای مسئولان سی‌وششمین مسابقات بین‌المللی قرآن ایران فرستاده شد و پس از ارزیابی از سوی کارشناسان این رقابت‌ها، تأیید شد. قرار است این قاری فیلپینی در مرحله نیمه نهایی که در تهران برگزار می‌شود، حضور یابد.

بنا بر اعلام برگزارکنندگان مسابقات قرآن ایران، مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها با ارزیابی شرکت‌کنندگان در کشورهایشان برگزار شد و قرار است مرحله نیمه نهایی 20 فروردین و نهایی از عصر روز ۲۱ فروردین ماه تا پایان روز ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۸ در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شود.

۲۵ فروردین‌ماه نیز اختتامیه این دوره از مسابقات از ساعت ۱۷ در مصلی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام

captcha