جشن گلریزان به‌نفع کودکان سیل‌زده در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 3801685
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
به‌همت امور بانوان فرمانداری ارومیه؛

جشن گلریزان به‌نفع کودکان سیل‌زده در ارومیه برگزار شد

گروه اجتماعی - جشن گلریزان به‌نفع کودکان سیل‌زده، عصر امروز، ۱۸ فروردین ماه، به‌همت امور بانوان فرمانداری ارومیه و پویش انسانیت ۴ در ارومیه برگزار شد.

جشن گلریزان به‌نفع کودکان سیل‌زده در ارومیه برگزار شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سمیه ملازاده، مشاور امور بانوان فرمانداری ارومیه، عصر امروز، ۱۸ فروردین ماه، در مراسم جشن گلریزان که به‌نفع کمک به کودکان سیل‌زده در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: تا ۱۶ فروردین مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان توسط مردم ارومیه از طریق پویش انسانیت ۴ به مناطق سیل‌زده کشور کمک شده است.
وی با اشاره به اینکه این گلریزان نیز به‌همت امور بانوان فرمانداری ارومیه و پویش انسانیت ۴ برگزار شده است، ادامه داد: تاکنون ۳ محموله شامل کمک‌های غیرنقدی مردم ارومیه از طریق پویش انسانیت ۴ که شامل اقلام بهداشتی بانوان، کودکان، شیرخشک و پتو بوده به استان گلستان ارسال شده و یک محموله نیز به استان لرستان ارسال شده است.
ملازاده با اشاره به اینکه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی پویش انسانیت ۴ برای سیل‌زدگان کشور از ۴ فروردین ماه شروع به کار کرده است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که احساس نیاز باشد، کمک‌رسانی و جمع‌آوری این کمک‌ها ادامه خواهد یافت.
وی با تاکید بر اینکه پویش انسانیت ۴ و جشن گلریزان با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همشهریان برای هموطنان سیل‌زده کشور برگزار شده است، تصریح کرد: در سری اول گلریزان که در ارومیه برگزار شد، اقلام بهداشتی بانوان و کودکان جمع‌آوری شده و درسری دوم جشن گلریزان نیز شیشه شیر، شیر خشک، کنسرو و البسه که نیاز اساسی هموطنان در مناطق سیل‌زده است، جمع‌آوری می‌شود.
انتهای پیام

captcha