تمدید مهلت ثبت نام مسابقات قرآن سازمان اوقاف تا دهم اردیبهشت‌ماه
کد خبر: 3801717
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

تمدید مهلت ثبت نام مسابقات قرآن سازمان اوقاف تا دهم اردیبهشت‌ماه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: مهلت ثبت‌نام مرحله شهرستانی این مسابقات تا دهم اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

حجت‌الاسلام مختار یعقوبی، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان گفت: چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در مرحله شهرستانی اردیبهشت‌ماه امسال در ۱۸ شهرستان کرمان برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات ویژه رده سنی بزرگسال در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، تواشیح و دعاخوانی برگزار می‌شود‌.
حجت‌الاسلام یعقوبی بیان کرد: ثبت‌نام برای حضور در این مسابقات از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.quraniran.ir اعلام شده و برای آن دسته از متقاضیانی که برای ثبت‌نام اینترنتی محدودیت دارند، امکان مراجعه حضوری به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها و ثبت‌‌نام از این طریق تا دهم اردیبهشت‌ماه سال جاری فراهم شده است.
وی تصریح کرد: این سازمان با همکاری اداره آموزش و پرورش، مسابقات قرآنی دانش‌آموزی را به‌صورت مشترک برگزار می‌کند که در همین راستا سی‌وهفتمین دوره مسابقات دانش‌آموزی استان کرمان در ۱۴ گروه و رشته قرآنی سال گذشته برگزار شد.
رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به برگزاری سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی سازمان اوقاف، گفت: مسابقات سازمان اوقاف هر ساله از مرحله شهرستانی شروع و پس از برگزاری رقابت‌ها در مراحل استانی و مرحله کشوری تا مرحله بین‌المللی ادامه دارد.
وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بارز این مسابقات کشف و تقویت استعدادهای قرآنی کشور و معرفی آنان در سطح جهان اسلام است.
یادآور می‌شود، سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام با شعار «یک کتاب یک امت» و با حضور نمایندگان بیش از ۸۰ کشور جهان از ۲۱ الی ۲۵ فروردین‌ماه در مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha