برگزاری مسابقات «مقالات قرآنی» در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3801821
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

برگزاری مسابقات «مقالات قرآنی» در سیستان و بلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: مسابقات «مقالات قرآنی» ویژه مددجویان و کارکنان کمیته امداد تابستان امسال در سطح استان برگزار می‌شود.

علیرضا دهقان، معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: مسابقات «مقالات قرآنی» ویژه مددجویان و کارکنان کمیته امداد تابستان امسال در سطح استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار محور برگزار می‌شود، افزود: موضوعات فراخوان شامل «قرآن و خانواده»، «قرآن و اجتماع»، «قرآن و سبک زندگی» و «قرآن و معیشت» می‌شود.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات تا 20 خردادماه فرصت دارند تا مقالات خود را به‌صورت چاپی و یا نسخه الکترونیکی در اختیار معاونت فرهنگی کمیته امداد استان قرار دهند.
وی ادامه داد: قرآن کریم «تبیان لکل شیء» است، بنابراین نیاز است تا برای شناخت این دریای بی‌کران و سرشار از معانی و مفاهیم، پژوهش‌های علمی صورت گیرد.
دهقان گفت: هدف از برگزاری این مسابقات، ارتقای سطح علمی و پژوهشی مخاطبان، پرورش روحیه تحقیق، تفکر، تدبر و تعقل در قرآن و فراهم کردن زمینه لازم برای مشارکت مخاطبان تحت حمایت، کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در فعالیت‌های معنوی قرآن کریم است.

انتهای پیام

captcha