هفته «توقف عادی‌سازی روابط با اسرائیل» در بحرین برگزار می‌شود
کد خبر: 3801836
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
در واکنش به حضور صهیونیست‌ها در کنفرانس منامه؛

هفته «توقف عادی‌سازی روابط با اسرائیل» در بحرین برگزار می‌شود

گروه بین‌الملل - ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین از عموم مردم خواست در اعتراض به حضور صهیونیست‌ها در کنفرانس منامه، در فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته «توقف عادی‌سازی روابط با اسرائیل» حضور پیدا کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه خبری منامه پست؛ این ائتلاف ضمن انتشار برنامه فعالیت‌هایش بر روی حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی خواستار حضور مردمی در فعالیت‌های این هفته شد و اعلام کرد: این هفته 20 تا 29 فروردین‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
ائتلاف 14 فوریه بحرین بر همبستگی کامل و هماهنگی با تمامی فراخوان‌ها و درخواست‌های مبنی بر مخالفت با سفر هیئت اسرائیلی به بحرین و تلاش همه‌جانبه برای شکست برنامه‌های حکومت بحرین در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و ممانعت قانونی کامل از آن تأکید کرد.

این ائتلاف همچنین بر ممانعت هرگونه دیدار با صهیونیست‌ها و عدم پذیرش آنان در کنفرانس بین‌المللی منامه تأکید و اعلام کرد: این کنفرانس تحت عنوان کارآفرینی برگزار می‌گردد، در حالی که هدف اصلی آن، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

این ائتلاف معارض حکومت بحرین پیش از این در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که دعوت از صهیونیست‌ها جهت حضور در کنفرانس اقتصادی بحرین، جنایت و خیانت آشکار به اراده ملی مبنی بر عدم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
 
این ائتلاف تأکید کرد که رژیم آل‌خلیفه، رژیمی غیرقانونی است و به هیچ وجه نماینده اراده مردم که خواستار سقوط و تغییر اساسی آن هستند، نیست.
 
کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی بحرین سالانه با حضور تعدادی از کارشناسان امور اقتصادی از کشورهای مختلف دنیا و کارآفرینان به منظور بررسی تازه‌ترین مسائل مربوط به توسعه و پیشرفت در حوزه کارآفرینی برگزار می‌شود.

به گفته منابع بحرینی، ۴۵ شخصیت صهیونیستی که در رأس آنها «الی کوهن»، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی قرار دارد، در کنفرانس منامه حضور خواهند داشت.

قبل از این نیز عضای پارلمان کویت خواهان تحریم کنفرانس منامه توسط کشورشان شده و تأکید کردند: حضور در این کنفرانس به معنای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است. این کنفرانس قرار است ۲۶ فروردین تا ۲۹ فروردین سال جاری در شهر منامه بحرین برگزار گردد.

انتهای پیام
captcha