اعلام جزئیات سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان
کد خبر: 3801887
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

اعلام جزئیات سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان

گروه مسابقات ــ مرحله نیمه نهایی و نهایی متسابقان سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان از 20 تا 23 فروردین‌ماه در هتل همای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان، این رقابت‌ها از امروز، 19 فروردین‌ماه با برگزاری نشست هماهنگی هیئت داوران در دو نوبت صبح و بعدازظهر و سپس قرعه‌کشی نوبت رقابت متسابقین، کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.
مرحله نیمه نهایی این مسابقات از فردا، 20 فروردین‌ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در هتل هما برگزار می‌شود و نخستین روز از رقابت‌ها با نشست تخصصی شرکت‌کنندگان پایان می‌یابد. رقابت 33 شرکت‌کننده این دوره از مسابقات بین‌المللی بانوان، چهارشنبه، 21 فروردین‌ماه در نوبت صبح ادامه می‌یابد. حضور در آیین افتتاحیه سی و ششمین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن و پس از آن بازدید از برج میلاد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دومین روز از این مسابقات در مرحله نیمه نهایی است.

مرحله نهایی سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان عصر پنجشنبه، 22 فروردین‌ماه آغاز می‌شود. بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس و نشست صمیمی شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای پنجشنبه، 22 فروردین‌ماه است.
علاوه بر این، شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها صبح جمعه، 23 فروردین‌ماه از پل طبیعت بازدید کرده و عصر همان روز مرحله نهایی مسابقات نیز انجام می‌شود تا رتبه‌های برتر تعیین شوند.
با توجه به برگزاری آئین اختتامیه این رقابت‌ها در روز یکشنبه، 25 فروردین‌ماه، برای شنبه، 24 فروردین‌ماه سفر یک روزه به مشهد مقدس برای متسابقان پیش‌بینی شده است.
صبح روز یکشنبه، 25 فروردین‌ماه هم متسابقین به زیارت حرم امام خمینی(ره) مشرف می‌شوند و عصر آن روز با حضور در آیین پایانی نفرات برتر سومین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان معرفی و تقدیر می‌شوند. دیدار با مقام معظم رهبری در روز دوشنبه، 26 فروردین‌ماه حسن ختام این دوره از مسابقات است.
یادآوری می‌شود، سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان از 20 تا 23 فروردین‌ماه با حضور نمایندگانی از 26 کشور جهان در دو گروه بزرگسال و دانش‌آموزی در هتل همای تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha