نیازمندی‌های هموطنان سیل‌زده تأمین شود
کد خبر: 3801899
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

نیازمندی‌های هموطنان سیل‌زده تأمین شود

گروه اجتماعی ــ استاندار اردبیل گفت: در راستای کمک‌رسانی در قالب موکب اربعین حسینی تمامی دستگاه‌ها، مساجد، تشکل‌های مذهبی و سازمان‌های مردم‌نهاد باید سازماندهی شده و نیازمندی‌های هموطنان سیل‌زده تأمین شود.

نیازمندی‌های هموطنان سیل‌زده تامین شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، امروز، 19 فروردین ماه در جلسه هماهنگی کمک به سیل‌زدگان افزود: تمامی مردم اعم از خیران و دستگاه‌های اجرایی و کارمندان برای کمک به سیل زده‌ها پیشقدم شده‌اند.

وی بیان کرد: در راستای کمک‌رسانی در قالب موکب اربعین حسینی نیز تمامی دستگاه‌ها، مساجد، تشکل‌های مذهبی و سازمان‌های مردم‌نهاد باید سازماندهی شده و نیازمندی‌های هموطنان سیل‌زده تأمین شود.

استاندار اردبیل تأکید کرد: تلاش شود با همکاری دستگاه‌های اجرایی اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان بیش از نیاز تأمین شود تا مشکلی در خدمت‌رسانی ایجاد نشود.

بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: در جریان وقوع سیل در سه استان کشور نزدیک به 20 میلیارد ریال کمک‌رسانی از استان اردبیل انجام گرفته است.

ندایی افزود: در قالب موکل اربعین نیز هماهنگی های لازم برای تامین اقلام مورد نیاز این موکل انجام گرفته و این کمک ها با امکانات استان در محل حادثه انجام می شود.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در راستای تأمین اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان همکاری کرده و مردم نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

captcha