مسئولان در زمینه تحقق رونق تولید و تشویق تولید ملی تلاش کنند
کد خبر: 3801907
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

مسئولان در زمینه تحقق رونق تولید و تشویق تولید ملی تلاش کنند

گروه اقتصاد- فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: مسئولان باید در زمینه تحقق رونق تولید، تشویق تولید ملی، جلوگیری از واردات بی‌رویه و حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی بسیار تلاش کنند.

مسئولان در زمینه تحقق رونق تولید و تشویق تولید ملی تلاش کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسین حسین‌زاده فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز امروز 19فروردین ماه در نشست با تعدادی از خبرنگاران، ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه با بیان اینکه شعار امسال بنام سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، افزود: شعار رونق تولید با اقدام عملی و جدی مردم و مسئولان کشور تحقق می یابد.

وی ترویج گفتمان رهبر انقلاب را وظیفه‌ همگانی دانست و تصریح کرد:از مهم‌ترین وظایف بسیج در این راستا تبیین و ترویج فرهنگ تولید در جامعه است که با همکاری حوزه ها، پایگاههای بسیج و حلقه‌های صالحین تلاش خواهد شد.

فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت:تولید اگر چنانچه به راه بیفتد، هم می‌تواند مشکلات معیشتی را حل کند، هم می‌تواند استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند و هم می‌تواند مشکل اشتغال را برطرف کند.

حسین زاده با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان بر علیه کشورمان گفت:امسال همه باید دست در دست هم دهند تا با رونق تولید، توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

وی با تاکید بر نقش موثر مسئولان در راستای تحقق شعار سال گفت: مسئولان باید در زمینه تحقق رونق تولید، تشویق تولید ملی، جلوگیری از واردات بی‌رویه و حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی بسیار تلاش کنند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری نقش مردم و عشایر را در مصرف تولیدات ملی و کالای ایرانی در راستای رونق تولید بسیار موثر دانست و گفت:جامعه عشایری استان اردبیل یکی از موثرترین و کارامدترین قشر جامعه در راستای تحقق شعار امسال و اقتصاد مقاومتی است بطوری که در بخش‌های مختلف اقتصادی ازجمله فرآورده‌ های دامی، کشاورزی، زنبورداری، صنایع‌دستی و غیره نقشی بسیار مهمی دارند.

انتهای پیام

captcha