دعوت از موکب‌ها جهت کمک به استان‌های سیل‌زده
کد خبر: 3801911
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

دعوت از موکب‌ها جهت کمک به استان‌های سیل‌زده

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از موکب‌های اربعین حسینی استان دعوت می‌کنیم جهت کمک به مناطق سیل‌زده و استقرار در استان‌های سیل‌زده اقدام کنند.

دعوت از موکب‌های اربعین حسینی جهت کمک به استان‌های سیل زده

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد،‌ سیدمحمد کاظم نظری، معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 19 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از موکب‌های اربعین حسینی استان دعوت می‌کنیم جهت کمک به مناطق سیل زده و استقرار در استان‌هایی که مردم به دلیل سیل نیاز به خدمات این موکب‌ها را دارند به خصوص استان‌های خوزستان و لرستان با هماهنگی استانداری اقدام کنند.
وی افزود: کمیته‌ای به نام کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه در ستاد مرکزی اربعین حسینی تشکیل شده که کار هماهنگی و مدیریت موکب‌ها را انجام می‌دهد.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این شرایط سخت، یاری رسانی به مردمی که ناچار به ترک خانه خود شده‌اند، بسیار مهم و علاوه بر اجر اخروی به انسجام ملی کمک می‌کند.
نظری ضمن تقدیر از مشارکت خودجوش و خیرخواهانه مردمی در سراسر استان برای کمک به سیل زدگان، بیان کرد: تاکنون کارکنان ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف و همچنین سازمان‌های مردم نهاد برای کمک به سیل زدگان اقدام کرده اند که نشان از روحیه نوع دوستی و ایثار مردم استان دارد.
وی یادآور شد: سازمان هلال احمر استان کانال مطمئن و سریع برای رساندن کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده است.
انتهای پیام

captcha