جلسات نوروزی؛ هویت‌ قرآنی منطقه گردشگری «ويست»
کد خبر: 3801912
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

جلسات نوروزی؛ هویت‌ قرآنی منطقه گردشگری «ويست»

كانون خبرنگاران نبأ ــ هر ساله مسافران نوروزی روستای ویست(منطقه گردشگری غرب استان اصفهان) میهمان بهاری قرآنی می‌شوند؛ جلسات قرآنی که به‌عنوان سنتی حسنه، بخشی از هويت این منطقه گردشگری شده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ایام نوروز، سلسله جلسات معرفت‌افزایی قرآنی با موضوع «سبک زندگی قرآنی» هر شب، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در منطقه گردشگری ويست اصفهان با حضور چهره‌های قرآنی كشوری و استانی با هدف ایجاد انس بيشتر با قرآن کریم و اهل بيت(ع) به همت مجتمع حفظ و قرائت قرآن کریم ويست برگزار شد.
هر ساله مسافران نوروزی ویست، میهمان بهاری قرآنی می‌شوند؛ جلسات قرآنی که به‌عنوان سنتی حسنه، بخشی از هويت این منطقه گردشگری شده است.
برگزاری مراسم اعتکاف، مراسم قرعه‌کشی اعطای کمک‌هزینه سفر اربعین به فعالان قرآنی و قرآن‌آموزان مساجد ویست، مسابقه کتاب‌خوانی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی همراه با اعطای هدایا به برگزیدگان از جمله برنامه‌های این منطقه در ایام نوروز بود.
یادآور می‌شود، علیرضا ناطق، حسین عمادی، حسین سلامی، طیبه سلامی و وجیهه ناطقی از حافظان و قرآن‌آموزان فعال، موفق به دریافت کمک هزینه سفر اربعین امام حسین(ع) شدند که اربعین امسال عازم سفر معنوی کربلا خواهند شد.
محمدرضا محبتی
انتهای پیام
captcha