بصیرت؛ رمز پیروزی در جنگ اقتصادی
کد خبر: 3802048
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
امام جماعت اهل سنت زیرکوه بیان کرد:

بصیرت؛ رمز پیروزی در جنگ اقتصادی

گروه سیاست و اقتصاد ــ مولوی سیدمصطفی حسینی گفت: بیداری، هوشیاری و آگاهی مردم تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و امروز با بصیرت می‌توان در جنگ اقتصادی به موفقیت رسید.

با بصیرت می‌توان در جنگ اقتصادی به پیروزی رسیدمولوی سیدمصطفی حسینی، امام جماعت اهل سنت مسجد جامع فندخت زیرکوه، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده که اگر اختلاف و تفرقه ‌بین خود جای دهیم سست می‌شویم و دشمنان در ذهن و افکار ما نفوذ خواهند کرد.
وی با بیان اینکه دشمنان از صدر اسلام تاکنون به‌دنبال تفرقه و ضربه زدن به مسلمانان بودند، گفت: خداوند پیامبر اکرم(ص) را برای نزدیک کردن قلب‌های مهربان انسان‌ها به پیامبری مبعوث کرد.
امام جماعت اهل سنت مسجد جامع فندخت زیرکوه افزود: دشمنان در این 40 سال نقشه‌های مختلفی برای تفرقه در جمهوری اسلامی ایران کشیدند که به هیچکدام از اهداف خود نرسیدند.
مولوی حسینی تصریح کرد: بیداری و هوشیاری و آگاهی مردم تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و امروز با بصیرت می‌توان در جنگ اقتصادی به موفقیت رسید.
وی ادامه داد: مسلمانان با همدیگر برادر هستند و بدون هرگونه اختلاف در کنار هم قرار دارند و هر کسی که می‌گوید «لا اله الا الله»، برادر و خواهر دینی ما است.
امام جماعت اهل سنت مسجد جامع فندخت زیرکوه خاطرنشان کرد: باید به قرآن تمسک جوییم و سیره ائمه اطهار(ع) را در زندگی خود پیاده کنیم و وحدت و انسجام را در عمل به دنیا ثابت می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha