‌«اجلاسیه شهدای هنرمند» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3802062
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

‌«اجلاسیه شهدای هنرمند» در کردستان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون هنری، سمعی بصری و امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای هنرمند در استان گفت: این اجلاسیه ۲۲ فروردین‌ماه در مجتمع فرهنگی ـ هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، سامان احمدی، معاون هنری، سمعی بصری و امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، روز گذشته، 19 فروردین‌ماه در هشتمین جلسه شورای راهبردی اجلاسیه شهدای هنرمند کردستان اظهار کرد: این اجلاسیه از سلسله برنامه‌های کنگره 5400 شهید کردستان است که همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در سنندج برگزار می‌شود.
وی برگزاری اجلاسیه شهدای هنرمند را ارج نهادن به مقام شامخ شهدا عنوان کرد و افزود: تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج روز پنجشنبه، 22 فروردین‌ماه میزبان برگزاری این اجلاسیه است.
معاون هنری، سمعی بصری و امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به شهدای هنرمند استان توسط کمیته علمی و پژوهشی این اجلاسیه بیان کرد: شهید غلامرضا نریمان، شهید فریدون نعمتی، شهید پیمان ویسی، شهید فارس خالدی، شهید ارکان قدیمی، شهید سعید توفیقی و شهید مصلح مرادی از جمله شهدای هنرمندان کردستان هستند که در این اجلاسیه از خانواده گرانقدر آنان قدردانی می‌شود.
وی رونمایی از کتاب کبوتران خونین بال، و کتاب جرعه‌های عاشقی، اکران فیلم کوتاه موضوعی و اجرای نمایش کوتاه موضوعی را از جمله برنامه‌های این اجلاسیه برشمرد و یادآور شد: تلاش شده است از ظرفیت‌های فرهنگی ـ هنری استان در راستای هرچه پربارتر برگزار شدن اجلاسیه شهدای هنرمند کردستان بهره گرفته شود.
انتهای پیام

captcha