سرریز سد حوضیان الیگودرز
کد خبر: 3802073
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

سرریز سد حوضیان الیگودرز

گروه اجتماعی ــ سد حوضیان الیگودرز که چهل میلیون مترمکعب ظرفیت دارد، دوشنبه، نوزدهم فروردین سرریز کرد.

سرریز سد حوضیان الیگودرزبه گزارش ایکنا از لرستان، حمید کشکولی، فرماندار شهرستان الیگودر دوشنبه، نوزدهم فروردین در جمع خبرنگاران از سرریز شدن سد حوضیان الیگودرز خبر داد و گفت:  سرریز این سد به‌طور کامل در کنترل است و هیچ خطری ساکنان پایین دست سد و نیز مردم شهر الیگودرز را تهدید نمی‌کند.
وی افزود: سد حوضیان شهرستان الیگودرز چهل میلیون مترمکعب ظرفیت دارد.

امداد فرهنگی در مناطق سیل‌زده لرستان
برنامه امداد فرهنگی با هدف ایجاد نشاط و توزیع کتاب بین کودکان ونوجوانان از 20 تا 25 فروردین در قالب کاروان شادی و کتابخانه‌های سیار در شهرستان‌های سیل‌زده لرستان برگزار می‌شود.
این گروه‌ها روز سه‌شنبه بیستم فروردین صبح و عصر در شهرهای معمولان، سراب دوره و روستاهای تابع برنامه دارند و روز چهارشنبه، بیست و یکم فروردین در بخش‌های معمولان و شاهیوند و روستاهای تابعه برنامه اجرا می‌کنند.
همچنین گروه‌های مذکور روز پنجشنبه، 22 فروردین در شهر پلدختر و روستاهای این شهرستان برنامه دارند و جمعه، 23 فروردین در نورآباد و پلدختر و روستاهای اطراف هر دو شهرستان گروهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به اجرای برنامه می‌پردازند. شنبه، 24 فروردین در روستای بابازید پلدختر و یک‌شنبه، 25 فروردین در رومشکان به اجرای برنامه‌های شاد و اهدای کتاب می‌پردازند.

انتهای پیام

captcha