آمریکا منتظر پاسخ دندان‌شکن ملت ایران باشد
کد خبر: 3802223
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

آمریکا منتظر پاسخ دندان‌شکن ملت ایران باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در برابر اقدام دولت امریکا که سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده، هوشیاری به خرج داده و تمام عملکرد این کشور جنایتکار و توطئه‌های آنان را به دقت رصد می‌کند و قطعاً جواب دندان‌شکنی به آنان خواهد داد.

علی‌اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، پیرامون اقدام اخیر آمریکا در خصوص تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایالات متحده آمریکا اثبات کرده همیشه در برابر ملت ایران رفتاری مزدورانه و تبعیض‌آمیز داشته است و علی‌رغم اینکه خودش یک جنایتکار حرفه‌ای بوده و پرورش‌دهنده ترویست و بانی اعمال تروریستی در جهان است اما ملت ایران و نهادهای انقلابی و مردمی ایران را متهم به تروریست می‌کند.
وی تصریح کرد: ملت ایران در برابر این اقدام آمریکا هوشیاری به خرج داده و تمام عملکرد این کشور جنایتکار و توطئه‌های آنان را به دقت رصد می‌کند و قطعاً جواب دندان‌شکنی به آنان خواهند داد.
کریمی اظهار کرد: سپاه پاسداران به‌عنوان نهادی برخاسته از بطن ملت، حافظ و حامی ملت ایران بوده و هست و مردم ایران هم همواره پشتیبان سپاه بوده‌اند و این نهاد انقلابی را سرمایه ارزشمندی می‌داند؛ چراکه دستاوردهای سپاه در طول 40 سال بر کسی پوشیده نیست و این نهاد انقلابی همواره داد مظلوم را از ظالم می‌ستاند.
این مقام مسئول ادامه داد: بی‌شک توطئه‌ها و زیاده‌گویی‌های آمریکا هیچ‌گاه نمی‌تواند بین ملت ایران و فرزندان رشید خود در سپاه فاصله بیندازد به همین خاطر با آگاهی و آمادگی کامل ملت ایران یک‌پارچه و متحد توطئه را خنثی می‌کند و به آمریکا با اقتدار بار دیگر ثابت می‌کند از انقلاب، دستاوردهای انقلابی و حامیان انقلاب دست بر نمی‌دارد.
منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت در پایان تأکید کرد: امریکا با این اقدام احمقانه قطعاً آثار زیان‌باری را شاهد خواهد بود، اقدام غیر‌منطقی و غیرقانونی آمریکا که نیروی مسلح رسمی کشوری را سازمان تروریستی خطاب کند قابل گذشت نیست و قطعاً تبعاتی برای آنان در منطقه و در صحنه بین‌الملل خواهد داشت و آمریکا بدون تردید آثار زیاده‌گویی خود را به عینه مشاهده می‌کند.
انتهای پیام

captcha