۱۵ محفل انس با قرآن در بندرانزلی برگزار شد
کد خبر: 3802225
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

۱۵ محفل انس با قرآن در بندرانزلی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندر انزلی از برگزاری ۱۵ محفل انس با قرآن کریم طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال نیز اجرا و برگزاری محافل نورانی قرآن کریم در دستور کار قرار دارد.

شهریار ایلچی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندر انزلی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم یکی از برنامه‌های مهم در حوزه اقدامات فرهنگی و مذهبی است که همواره با استقبال خوبی از سوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران روبه‌رو است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۵ محفل انس قرآن کریم در سطح این شهرستان برگزار شد، تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال نیز اجرا و برگزاری محافل نورانی قرآن کریم در دستور کار قرار دارد.

ایلچی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کریم در سطوح و رشته‌های مختلف همچنین برگزاری مسابقات قرآنی و شرکت متسابقان از سطح شهرستان در رقابت‌های قرآنی استانی و کشوری نیز حایز اهمیت است همچنین سال گذشته ۵۰ نفر از خانواده‌های ایثارگران در سطح مسابقات قرآنی توانستند رتبه‌های قابل توجهی کسب کنند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندر انزلی در ادامه گفت: در حال حاضر ۴ حسینیه شهید توسط مادران و همسران شهدا در سطح شهرستان بندر انزلی اداره می‌شود و با توجه به عملکرد خوبی که داشتند از جمله حسینیه‌های شهید مطرح در سطح استان هستند.

وی با بیان اینکه حسینیه‌های شهید ظرفیت خوبی در زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی دارند، افزود: این حسینیه‌ها در مناسبت‌ها و موارد خاص نیز می‌توانند حضور خوبی داشته باشند که از آن جمله می‌توان به حضور دست‌اندرکاران این حسینیه‌ها در جمع‌آوری کمک‌های مردمی شهرستان بندر انزلی به نفع هموطنان سیل‌زده اشاره کرد.

ایلچی با اشاره به اینکه شهرستان بندر انزلی ۴۱۸ شهید گلگون‌کفن را در کارنامه دفاع خود از کیان انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: از این تعداد ۸ شهید گمنام و دو شهید نیز از شهدای مدافع حرم هستند.

انتهای پیام

captcha