جمع‌آوری کمک‌های جامعه ورزشی اردبیل به نفع سیل‌زدگان
کد خبر: 3802232
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

جمع‌آوری کمک‌های جامعه ورزشی اردبیل به نفع سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ــ جامعه ورزشی استان اردبیل با ابراز همدردی با سیل‌زدگان کشور، کمک‌های خود را برای حمایت از آنها جمع‌آوری کردند.

به گزارش ایکناجمع آوری کمک‌های جامعه ورزشی اردبیل به نفع سیل‌زدگان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل روز گذشته، 19 فروردین ماه در مراسم گلریزان جامعه ورزشی استان اردبیل که به نفع سیل‌زدگان، در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ورزشکاران، هیأت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد حوزه ورزش و جوانان پای کار آمدند تا به هموطنان سیل‌زده در استان‌های گلستان و لرستان امدادرسانی کنند.

آقاخانی تصریح کرد: بیش از 44 هیأت ورزشی با ورزشکاران خود در این مراسم معنوی، ورزشی حضور پیدا کردند تا کمک‌های آنها در قالب جامعه ورزشی به مناطق سیل‌زده ارسال شود.

وی گفت: جامعه ورزشی همواره و در میادین مختلف در کنار قهرمانی و پهلوانی همواره روحیه نودوستی و امدادرسانی خود را به نمایش گذاشته و در مناسبت‌ها و همچنین حوادث مختلف سعی کردند به کمک هموطنان خود بشتابند که در این زمینه نیز با توجه به وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور، ‌امدادرسانی از نوع روحیه پهلوانی در این استان انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: امیدواریم جامعه ورزشی در سال جدید در کنار حفظ روحیه قهرمانی خود بتواند روحیه پهلوانی و جوانمردی را نیز در عرصه‌های مختلف به نمایش بگذارد که در این زمینه در طول سال و در گلریزان ورزشی که از سوی جامعه ورزشی انجام می‌شود، کمک‌هایی جمع‌آوری و برای نیازمندان و تأمین مایحتاج آنها صرف می‌شود.

آقاخانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ورزشکاران ما همچنان روحیه جوانمردی و خیرخواهی خود را از این طریق نشان می‌دهند که قطعاً با همراهی مؤسسات و مجموعه‌های خیریه و سازمان‌های مردم نهاد امیدواریم در ادامه این مسیر بتوانیم اهداف متعالی خود را در این زمینه به اثبات برسانیم.

یادآوری می‌شود؛ به دنبال حادثه سیل در برخی از مناطق و استان‌های کشور، مردم خیرخواه استان اردبیل تاکنون در قالب چهار کاروان ارسالی کمک‌های خود را به مردم سیل‌زده ارسال کردند که همچنان ارسال این کمک‌ها از شهرستان‌های مختلف ادامه دارد و در این زمینه هلال احمر و کمیته امداد نیز با جمع‌آوری کمک‌های مردمی زمینه ارسال آنها را به مناطق سیل‌زده فراهم کرده است.

انتهای پیام

captcha