ارسال ۳۰ کامیون از کمک‌های مردم گیلان به مناطق سیل‌زده
کد خبر: 3802260
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

ارسال ۳۰ کامیون از کمک‌های مردم گیلان به مناطق سیل‌زده

گروه اجتماعی ــ استاندار گیلان با بیان اینکه امروز بیش از ۳۰ کامیون از کمک‌های مردمی عازم مناطق سیل‌زده کشور شد، گفت: ارزش ریالی این کالا‌ها بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش ایکنا از گیلان، مصطفی سالاری،‌ استاندار گیلان، امروز، 20 فروردین‌ماه در حاشیه ارسال چهارمین محموله کمک به سیل‌زدگان، اظهار کرد: ارزش ریالی این کالاها که شامل لوازم ضروری و اساسی بوده بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه کالاها با کمک‌های مردمی و نیز تلاش دستگاه‌های امدادی و اجرایی استان گردآوری شده است، افزود: دو موکب که در ایام اربعین از سوی گیلانیان فعالیت داشته هم برای خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده فرستاده شد.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد:‌ در چهارمین مرحله از ارسال محموله‌های کمکی گیلان بیش از 30 کامیون عازم مناطق سیل‌زده کشور شدند.

سالاری ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته مردم و دستگاه‌های اجرایی برای جمع‌آوری کمک برای مناطق سیل‌زده کشور، خاطرنشان کرد: مسئولیت توزیع اقلام مذکور در مناطق سیل‌زده بر عهده هلال احمر و سایر دستگاه‌های امدادی بوده و امیدواریم به‌موقع به دست هموطنانمان برسد.

انتهای پیام

captcha