امدادرسانی تیپ ۵۵ هوابرد به آسیب‌دیدگان سیل در مناطق صعب‌العبور
کد خبر: 3802341
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

امدادرسانی تیپ ۵۵ هوابرد به آسیب‌دیدگان سیل در مناطق صعب‌العبور

گروه اجتماعی ــ فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز با اشاره به وقوع سیل در استان‌های لرستان و خوزستان گفت: تیم امداد و نجات تیپ ۵۵ هوابرد در کنار دیگر نهاد‌های دولتی و مردمی با توزیع اقلام اهدایی امیرفرماندهی نزاجا در مناطق صعب‌العبور و عملیات‌های امداد و نجات به یاری مردم گرفتار در حادثه شتافت.

به گزارش ایكنا از فارس، اميرسرتيپ ذبیح‌الله بهمن‌زیاری، فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز امروز، 20 فروردین‌ماه گفت: تیپ 55 هوابرد به‌عنوان یگان واکنش سریع ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در تمامی مأموریت‌های سازمانی و مأموریت‌های واگذاری از طریق سلسله مراتب فرماندهی به نحو احسن وارد عمل شده و سبقه این تیپ نشان از رشادت‌ها و دلاوری‌های تکاوران این تیپ دارد.
وی افزود: متأسفانه بحران اخیر كه اکثر مناطق کشور را تحت تاثیر خود داشت، خسارات و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد و بار دیگر غیرت، تعصب و همبستگی ملی را در سراسر میهن عزیزمان شاهد بودیم و این وفاق به حمد الهی بسیاری از مشکلات را مرتفع ساخته است.
بهمن‌زیاری ادامه داد: تعدادی از تکاوران در قالب تیم امداد و نجات به همراه تجهیزات و ملزومات مربوطه با فرماندهی امیر سرتیپ دوم ستاد وجیهه‌الله جمشیدی به مناطق سیل‌زده در استان لرستان اعزام شدند که درحال حاضر نیز مشغول امدادرسانی و خدمات به هموطنان عزیزمان است.
فرمانده تیپ 55 هوابرد گفت: تیم امداد و نجات تیپ 55 هوابرد در کنار دیگر نهادهای دولتی و مردمی با توزیع اقلاماهدایی امیرفرماندهی نزاجا در مناطق صعب‌العبور و عملیات‌های امداد و نجات به یاری مردم گرفتار در حادثه شتافت و با نهایت آمادگی منتظر دستورات سلسله مراتب جهت مأموریت‌های سازمانی و احتمالی پیش رو خواهد بود.
وی با اشاره به حادثه غم‌انگیز در شیراز در ابتدای سال 98 گفت: تیپ 55 هوابرد دوشادوش سایر یگان‌های ارتش و سایر نهادهای دولتی و مردمی از همان لحظات ابتدایی بحران به یاری سیل‌زدگان و مسافران شیراز شتافت و اقدامات مؤثری نیز انجام داد.
انتهای پیام

captcha