اجرای مطلوب و بدون غلط بانوی حافظ روشندل در نیمه‌نهایی مسابقات قرآن
کد خبر: 3802353
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

اجرای مطلوب و بدون غلط بانوی حافظ روشندل در نیمه‌نهایی مسابقات قرآن

گروه مسابقات ــ مریم شفیعی در مرحله نیمه نهایی سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان اجرای خوب و بدون غلطی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ در مرحله نیمه نهایی سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان، امروز، 20 فروردین‌ماه، لحظاتی پیش از اذان ظهر، مریم شفیعی، حافظ روشندل کشورمان به سؤالات هیئت داوران براساس قرعه انتخابی پاسخ داد. اجرای نماینده جمهوری اسلامی بدون کوچکترین اشتباه و با تسلط کامل به گونه‌ای بود که موجب حیرت حاضران در سالن شد.
وی درگفت‌وگو با ایکنا درباره قرعه انتخابی، گفت: الحمدلله اجرای من نزدیک لحظات ملکوتی اذان ظهر بود که این زمان برای من باارزش بود و از خداوند مدد خواستم و قرعه‌ام شماره هفت بود که اجرای خوب و بدون غلط داشتم.
شفیعی ادامه داد: مسابقات بانوان نیز از سطح مطلوبی برخوردار است و به نظرم متسابقان دارای آمادگی لازم هستند. متسابقان حفظ از کشورهای اندونزی و عراق نیز اجرای بدون غلطی داشت و به خوبی به ارائه محفوظات خود پرداختند.
وی درباره نظر استاد راهنما از اجرایی که انجام داده است، اضافه کرد: نجم شبانی استاد راهنمای بخش بانوان هستند که از اجرای من ابراز رضایت کردند و بر اجرای خوبم صحه گذاشتند.
دارنده رتبه سوم مسابقات بین‌المللی قرآن اردن، درباره سطح مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها، اظهار کرد: مسابقات اردن کشور اردن خیلی راحت است، به گونه‌ای که تنها یک مرحله متسابقان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، در حالی که در ایران مسابقات طی سه مرحله اجرا می‌شود و در همه مراحل رقابت میان متسابقان حافظ سخت و فشرده است و حفاظی شرکت‌کننده از حفظ قوی برخوردار هستند.
یادآور می‌شود، مرحله نیمه نهایی سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طی امروز و فردا در سالن زمرد هتل هما در حال برپایی است و مرحله نهایی این دوره از مسابقات نیز در نوبت عصر پنج‌شنبه و جمعه 22 و 23 فروردین‌ماه در همان هتل واقع در میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، نبش بن‌بست لاله برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha