اسامی متسابقین بخش دوم مرحله نیمه نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان
کد خبر: 3802366
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

اسامی متسابقین بخش دوم مرحله نیمه نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان

گروه مسابقات ــ عصر امروز و در دومین بخش از مرحله نیمه‌نهایی سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان، 11 نفر از متسابقین، محفوظات خود را برای کسب رتبه‌های برتر به آزمون می‌گذارند.

اسامی متسابقین بخش دوم مرحله نیمه نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن بانوانبه گزارش ایکنا؛ در ادامه رقابت‌های روز نخست عصر امروز، سه‌شنبه، 20 فروردین‌ماه، 11 نفر از شرکت‌کنندگان بخش بانوان محفوظات خود را برای کسب رتبه‌های برتر به قضاوت می‌گذارند.
بر همین اساس، از ساعت 16 «امینه عبدالوحید» از کنیا، «مسعوده الطلبه» از موریتانی، «صفیه علی عبدالله» از تانزانیا، «فاطمه یونس» از لبنان و «ساجده محمودعلی» از اردن با یکدگر رقابت می‌کنند.
در ادامه برنامه‌های روز اول، گروه تواشیح مشکات استان فارس، به اجرای برنامه می‌پردازد و پس از آن رقابت‌ها از سر گرفته خواهد شد.
در بخش دوم نوبت دوم امروز، «بی‌بی خدیجه رحیم قل آوا» از ازبکستان، «نورالهدی صباح عتمه» از سوریه، «فیضاء نرگس» از ترکیه، «نرگس حیدریان» از افغانستان و «فاطمه محمدعمر» از کامرون در نوبت عصر از نخستین روز مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان محفوظات شان را ارائه خواهند داد.
بر اساس گزارش ایکنا، در این مرحله از هر متسابق سه سؤال شامل یک سوال از 10 جزء اول، 1 سوال از 10 جزء دوم و 1 سوال از 10 جزء سوم پرسیده می‌شود.
یادآور می‌شود، سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان از 20 تا 23 فروردین‌ماه با حضور نمایندگانی از 26 کشور جهان در هتل هما برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha