راهیابی قاری ایرانی به فینال مسابقات/ برنامه‌ریزی ویژه برای ادامه رقابت‌ها
کد خبر: 3802389
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹

راهیابی قاری ایرانی به فینال مسابقات/ برنامه‌ریزی ویژه برای ادامه رقابت‌ها

گروه مسابقات ــ نماینده کشورمان در سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران با اشاره به موفقیتش در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات از برنامه‌ریزی ویژه خود برای فینال مسابقات خبر داد.

راهیابی قاری ایرانی به فینال مسابقات/ برنامه‌ریزی ویژه برای ادامه رقابت‌هامهدی غلام نژاد، نماینده ایران در رشته قرائت سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران پس از اجرای خود در مرحله نیمه‌نهایی و کسب رتبه اول این مرحله در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: قرعه‌ای که برای تلاوت داشتم، قرعه خوبی بود. با توجه به اینکه به لحاظ نفس در سطح خوبی قرار دارم، مشکلی با این قرعه نداشتم، همه قرعه‌ها سخت هستند و رقبا نیز تلاوت‌های بدی نداشتند.
نماینده کشورمان در سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران همچنین تصریح کرد: برای تلاوت در این مرحله به نحو دیگری برنامه‌ریزی کرده بودم، اما به خاطر استرس شدیدی که داشتم، نتوانستم آن چیزی را که مد نظرم بود، پیاده کنم.
وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که برای فینال و مواجه نشدن با چنین مشکلی چه برنامه‌ای خواهد داشت، افزود: اشتباهی را که در این مرحله داشتم، متوجه شدم و تلاش می‌کنم برای فینال آن را برطرف کنم.
غلام‌نژاد همچنین در مورد شیوه برگزاری مسابقات و قرار گرفتن قرعه در اختیار قاری، گفت: این روش خوبی هست، هرچند برای فینال به این صورت نخواهد بود. به اعتقاد من قاریان قوی‌تر در آن شرایط مشخص خواهند شد.
وی در مورد دیگر رقبا نیز بیان کرد: از ابتدا تلاوت‌ها را گوش دادم و قاریان عراق و مالزی بهتر از بقیه بودند و لبنان و مالزی نیز اجراهای نسبتاً خوبی داشتند. احتمال می‌دهم همین افراد نیز در فینال مسابقات حاضر شوند.
یادآور می‌شود، این مسابقات در مرحله نیمه‌نهایی تا بعدازظهر روز 20 فروردین‌ماه در جریان خواهد بود و پس از آن افتتاحیه رقابت‌ها و فینال مسابقات آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

captcha