شورای هماهنگی ایلام تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط آمریکا را محکوم کرد
کد خبر: 3802402
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷

شورای هماهنگی ایلام تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط آمریکا را محکوم کرد

گروه سیاست و اقتصاد - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه‌ای قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی توسط آمریکا را محکوم کرد.

شورای هماهنگی ایلام تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا را محکوم کرد
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، متن بیانیه به شرح زیر است :
سپاه پاسداران یکی از دستاورد‌های بزرگ ملت ایران و برآمده از متن ملت ایران است که در طول عمر بابرکت خود به ویژه در طول هشت سال جنگ تحمیلی همواره بر تارک نورانی انقلاب اسلامی در خشیده است .
ورود به عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم ، سازندگی و نیز کمک های مستشاری به دولت‌ها و ملت‌های منطقه برای مبارزه با تروریسم از جمله افتخارات تأثیرگذار این نهاد برآمه از متن مردم و انقلاب شکوهمند اسلامی بوده که به مانند برگ زرینی در کارنامه درخشان میهن اسلامی خودنمایی می کند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سال های سپری شده از حیات پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره مورد هجمه های سخیفانه مخالفان و دشمنان زبون این میهن معطر به خون شهیدان بوده و امروز شاهد هستیم که شیطان بزرگ در اقدامی مذبوحانه ، این نهاد عزت آفرین را به هدف ایجاد شکاف و تفرقه در بدنه نظام مقدس اسلامی ایران در لیست گروه های تروریستی قرار داده و اوج رذالت و زبونی خود در برابر ملت ایران را به نمایش گذارده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن حمایت همه جانبه از نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همواره از قداست و اهمیت بالایی برخوردار بوده و در همه عرصه های دفاع از تمامیت ارضی کشور دوشادوش دیگر نیروهای مسلح همواره خوش درخشیده ، اقدام کینه توزانه آمریکای جهانخوار در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی را شدیدا محکوم می نماید.
انتهای پیام
captcha