گفتمان مهدویت فصلی جدید در حیات مسلمانان ایجاد می‌کند
کد خبر: 3802469
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

گفتمان مهدویت فصلی جدید در حیات مسلمانان ایجاد می‌کند

گروه فرهنگی ـ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: گفتمان مهدویت فصلی جدید در حیات و ارزش‌های دینی ما مسلمانان ایجاد می‌کند، موضوع مهم مهدویت و آرمان‌های مهدوی اندیشه‌ای جامع به ویژگی‌های امام زمان(عج) است.

لزوم هدایت فرهنگ عمومی جامعه به سمت مهدویت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته،‌ 20 فروردین‌ماه در دیدارعیدانه اعضای بنیاد مهدویت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: پویایی و زنده نگه داشتن فرهنگ علوی و مهدوی در جامعه شیعی ما به‌ویژه میان نسل‌های جوان بسیار مهم است.
وی افزود: امروزه دشمنان قسم خورده با استفاده از هر ابزار و حربه‌ای به‌دنبال انحراف نسل جوان و ایجاد فاصله در میان جوانان و ارزش‌های دینی هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دشمن به‌دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و بی اعتماد کردن مردم نسبت به انقلاب و نظام است که باید با خدمت صادقانه و پیگیری و به سرانجام رساندن مطالبات مردم نقشه‌های شوم آنان را بی‌اثر کرد.
احمدی با بیان اینکه گفتمان مهدویت فصلی جدید در حیات و ارزش‌های دینی ما مسلمانان ایجاد می‌کند، تصریح کرد: موضوع مهم مهدویت و آرمان‌های مهدوی اندیشه‌ای جامع به ویژگی‌های امام زمان(عج) است و امروزه می‌تواند راهی روشن برای رسیدن به سعادت و تعالی جامعه اسلامی باشد.
وی هدایت فرهنگ عمومی جامعه به سمت ارزش‌های دینی و مهدویت را امری بسیار ضروری دانست و ابراز کرد: آماده همکاری در هر زمینه‌ای برای پیشبرد اهداف و امور مذهبی و کمک به ترویج فرهنگ دینی و مهدویت هستیم.
انتهای پیام

captcha