برپایی محفل قرآن دانش‌آموزی در حاشیه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3802479
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
مسیب‌زاده اعلام کرد:

برپایی محفل قرآن دانش‌آموزی در حاشیه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه مسابقات ــ محفل انس با قرآن ویژه دانش‌آموزان امروز، 21فروردین‌ماه، همزمان با مرحله نیمه‌نهایی سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

محمدرضا مسیب‌زاده، مسئول برگزاری ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به فرصت استثنایی مسابقات برای آشنایی دانش‌آموزان با معارف قرآن و همچنین آشنایی با قراء و حافظ دیگر کشورها و ایجاد زمینه‌های ترغیب و تشویق در میان قشر نوجوان و جوان، برپایی محفل انس با قرآن با رویکرد تدبر در آیات نورانی کلام وحی، امروز، 21 فروردین‌ماه در نظر گرفته شد.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش افزود: با توجه به اینکه فعالیت‌های قرآنی با رویکرد مدرسه‌محور اجرا می‌شود، مسابقات فرصتی مناسب برای برپایی بزرگ‌ترین اردوی قرآنی و فرهنگی است تا از نزدیک با تجربه نمایندگان دیگر کشورها، که برگزیدگان قرآنی هستند، به ویژه در بخش دانش‌آموزی، آشنا شوند.
وی بیان کرد: این برنامه همراه با تلاوت قاریان خوش‌خوان و ممتاز نوجوان و جوان سیدمحمد حسینی‌پور و مهدی عبدلی و اجرای حفاظ و همچنین برپایی مسابقه حضوری در سالن صدف هتل هما برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود مرحله نیمه‌نهایی رشته قرائت سی‌و‌ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران شامگاه گذشته، 20 فروردین، به پایان رسید.

همچنین آیین افتتاحیه فینال این دوره از مسابقات، عصر امروز، 21 فروردین ماه در مصلای امام خمینی(ره) با حضور مسئولان کشوری و لشکری، مدیران قرآنی کشور و استادان و پیشکسوتان قرآنی برگزار می‌شود و تا 25 فروردین ماه از ساعت 16 تا 20  پذیرای قرآن‌دوستان است.
انتها پیام

captcha