سپاه، فرهنگ عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3802516
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

سپاه، فرهنگ عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد- استاندار زنجان سپاه را فرهنگ عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: اقدام دشمن، وحدت بین سپاه و همه ارکان حکومت و مردم را مستحکم می‌کند.

سپاه، فرهنگ عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی 20 فروردین‌ماه به مناسبت روز پاسدار در دیدار با پاسداران استان زنجان با تبریک ولادت امام حسین(ع)، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز پاسدار و روز جانباز اظهار کرد: پاسداران از شایسته‌ترین و عزیزترین قشر جامعه هستند و بسیج سازندگی در مناطق مختلف کشور خدمات خالصانه ارائه می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه ما سپاه را یک فرهنگ می‌دانیم و سپاه فرهنگ عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، بیان کرد: هیچ کس نمی‌تواند به این عزت و افتخار خدشه‌ای وارد کند. عزت و افتخار سپاه در عرصه‌های جنگ، جبهه و در عرصه خدمات‌رسانی، توسعه و عمران به وضوح قابل رویت است.
استاندار زنجان اقدام اخیر ترامپ علیه ایران را محکوم کرد و گفت: اینکه ترامپ می‌آید چنین کاری را انجام می‌دهد این یک چیز جدیدی نیست و این گونه اقدامات از سوی دولت آمریکا و همپیمانانشان در طول چهل سال وجود داشته است.
وی ادامه داد: آمریکا پس از انقلاب دست به توطئه طبس زد و سپاه و رزمندگان اسلام در مقابل آن‌ها ایستاد و وقتی دید با توطئه‌های مختلف کاری از پیش نمی‌برد، تمام دنیا را جمع کرده و اقدام به جنگ تحمیلی علیه ایران کردند که در این کار نیز ناکام ماندند.
حقیقی اتحاد امروز ملت را یک اتحادی وصف نشدنی دانست و گفت: ملت ایران تجربه چهل سال انقلاب را دارد و در طول این مدت آمریکا به صورت مستقیم در تمام شیطنت‌ها حضور داشت. آمریکا و اسرائیل در تمام اقدمات علیه ایران نقش اصلی را داشته و کاری نتوانستند انجام دهند و کسی نمی‌تواند خللی در اتحاد بین ملت ایران وارد کنند.
وی با اشاره به اقدام دیوانگی و حرکت خصمانه ترامپ گفت: مردم ایران در برابر این اقدام ترامپ به جد مقابله کردند و این نشان می‌دهد که مردم علاقه زیادی به سپاه دارند که این اتحاد و وحدت عملی بین مردم ایران را نشان می‌دهد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه این اقدام دشمن نشان می‌دهد که سپاه پوشالی بودن خبیث‌ترین حکومت‌ها نشان داده است، بیان کرد: همچنین این اقدام علیه سپاه از سوی دشمن نشان می‌دهد که سپاه چقدر برای دشمن فشار آورده و چقدر مشکلات برای آنها درست کرده و این یک عزت بزرگی برای کشورمان است.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه نکته مهم این است که این اقدام دشمن اتحاد و وحدت بین سپاه و همه ارکان حکومت و مردم را مستحکم می‌کند، گفت: این اتحاد و وحدت رمز پیروزی ما بوده و در ادامه مسیر انقلاب نیز امیدواریم این وحدت و اقتداری که در سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشورمان و در کل بدنه دانش کشور و بین ملت ایران ایجاد شده، روزبه‌روز به اقتدارشان اضافه شود.
انتهای پیام
captcha