صدور شناسنامه امدادی برای منازل آسیب‌دیده از سیل
کد خبر: 3802535
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

صدور شناسنامه امدادی برای منازل آسیب‌دیده از سیل

گروه اجتماعی ــ استاندار لرستان با بیان این‌که اجاره‌بهای منزل برای برخی منازل که در سیل از بین رفته‌اند تا هر زمانی که بازسازی شوند پرداخت خواهد شد، گفت: برای برخی از منازل که آسیب دیده‌اند شناسنامه امدادی صادر و چادر اسکان، پتو و وسایل گرمایشی داده شده است.

صدوربه گزارش ایکنا از لرستان، سید‌موسی خادمی، استاندار لرستان سه‌شنبه، بیستم فروردین در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده پل‌دختر اظهار کرد: هم‌اکنون جاده جایگزین در مسیر این شهرستان به مرکز استان برقرار شده است.
وی با بیان این‌که ارتباط تلفنی و اینترنت در این منطقه برقرار است، افزود: همچنین برق، آب و گاز پل‌دختر وصل شده و بخشی از شهر که سیل در آن رخ نداده حق استفاده از امکانات را ندارند چون سیل‌زده نیستند.
خادمی با بیان این‌که در بحث آذوقه مشکلی وجود ندارد، گفت: برای برخی از منازل که آسیب‌ دیده‌اند شناسنامه امدادی صادر و چادر اسکان، پتو و وسایل گرمایشی داده شده است.
استاندار لرستان اضافه کرد: اجاره‌بها منزل هم برای برخی منازل که از بین رفته‌اند تا هر زمانی که بازسازی شوند پرداخت خواهد شد.
وی بیان کرد: پاک‌سازی منازل و معابر نیز بخشی توسط نیروهای بسیج مردمی، سپاه و شهرداری تهران انجام شده و تا پایان هفته نیز به اتمام می‌رسد.
خادمی با اشاره به این‌که برخی از منازل لوازم‌خانگی خود را از دست‌ داده‌اند، ادامه داد: در این خصوص مصوبه‌ای وجود ندارد اما وام معیشتی تصویب شده که برای این منظور پرداخت می‌شود.
استاندار لرستان با اشاره به این‌که در کنار سیل‌زدگان خواهیم بود و به آن‌ها تا پایان کار کمک می‌کنیم، افزود: اولویت ما سیل‌زدگان و آن‌هایی که زندگی خود را از دست‌ داده‌اند، است.

انتهای پیام

captcha