جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3802539
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در خراسان‌جنوبی از برپایی این جشنواره در خردادماه جاری خبر داد.

جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شودمجتبی پسندیده، مسئول جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در خراسان‌جنوبی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، با تأکید بر احیای دوباره تئاتر دهه شصت در حوزه مساجد، افزود: تئاتر بچه‌های مسجد در حوزه‌ها و موضوعات مختلف امر به معروف و نهی از منکر، قصص قرآنی و تعزیه، حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، مدافعان حرم، ایثار و شهادت، سبک زندگی اسلامی، تکریم خانواده، آسیب‌های اجتماعی و نماز و نیایش برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در خرداد، اظهار کرد: در مدت شش ماه روند برگزاری این جشنواره، برای علاقمندان در هفته اول اردیبهشت و هفته اول خردادماه جاری کارگاه بازیگری برگزار می‌کنیم.
مسئول جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در خراسان‌جنوبی با اشاره به توجه به بحث تولید در کنار آموزش در این جشنواره، بیان کرد: ثبت‌نام از گروه‌های علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره در ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال انجام می‌گیرد.
پسندیده با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال فیلم اجرا به دبیرخانه حداکثر تا 15 خردادماه جاری است، تصریح کرد: جوایزی برای گروه‌های برتر در این جشنواره در نظر گرفته شده و علاوه بر آن مبلغ دو میلیون ریال به دو مسجد فعال در ان جشنواره اهدا خواهد شد.
وی یادآور شد: اختتامیه جشنواره تئاتر مسجد در خراسان‌جنوبی همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha