قرعه دشوار و اجرای رضایت‌بخش «سعید علی‌اکبری»
کد خبر: 3802565
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن شاهد بودیم؛

قرعه دشوار و اجرای رضایت‌بخش «سعید علی‌اکبری»

گروه مسابقات ــ نماینده روشندل کشورمان از اجرای خوبش در مرحله نیمه‌نهایی چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان گفت و افزود: قرعه‌ام آیات مشابه زیادی داشت، اما با وجود این از اجرایم راضی‌ام.

سعید علی‌اکبری، حافظ کل قرآن و نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره اجرایش در مرحله نیمه‌نهایی، گفت: قرعه‌ام بسیار سخت بود و آیات مشابه زیادی داشت. سعی می‌کردم با مکث آیات را تلاوت کنم تا راهی برای تمرکز بر آیات باشد و اشتباهی نداشته باشم.
وی ادامه داد: به ویژه سؤالات دوم و سوم که کمی سخت بود، اما با توکل بر خدا اجرا کردم. الحمدلله از 90 درصد اجرایم رضایت داشتم.

علی‌اکبری درباره دیگر متسابقان این دوره از مسابقات و آمادگی آنها، اضافه کرد: آمادگی دیگر رقبا از لحاظ صوت و لحن خوب نبود، اما حسن حفظ قوی‌ای داشتند.
وی درباره نکاتی که سیدمهدی سیف، استاد راهنمای حاضر در سالن، به وی متذکر شده بود، بیان کرد: صدای پایین و تذکر دو نکته تجویدی از جمله مواردی بود که استاد سیف به من متذکر شد.
یادآور می‌شود آئین افتتاحیه فینال این دوره از مسابقات عصر امروز، 21 فروردین‌ماه، در مصلای امام خمینی(ره) با حضور مسئولان کشوری و لشکری و مدیران قرآنی کشور و استادان و پیشکسوتان قرآنی برگزار می‌شود و مصلای تهران تا 25 فروردین‌ماه از ساعت 16 تا 20 پذیرای قرآن‌دوستان است.

مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان همزمان با سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha