خدمات ارزنده سپاه بر هیچ کس پوشیده نیست
کد خبر: 3802607
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

خدمات ارزنده سپاه بر هیچ کس پوشیده نیست

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه اهل سنت زاهدان سپاه پاسداران را نهادی انقلابی و برخاسته از بطن مردم دانست و گفت: خدمات ارزنده سپاه بر هیچ‌کسی پوشیده نیست.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان صبح امروز، چهارشنبه 21 فروردین‌ماه در همایش دانش‌آموختگی طلاب مدارس دینی شهرستان سیب‌‌وسوران، گفت: سوم شعبان، روز میلاد حضرت حسین(رض) و روز پاسدار را به همه پاسداران سپاه انقلاب اسلامی تبریک می‌گوییم.
وی به اقدام اخیر دولت امریکا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی و برخاسته از بطن مردم است؛ خدمات ارزنده سپاه بر هیچ‌کسی پوشیده نیست.
امام جمعه مسجد مکی زاهدان بیان کرد: سپاه پاسداران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی جوانمردانه از تمامیت ارضی کشور دفاع کرد و پس از آن نیز برای برقراری امنیت و آرامش در کشور مجاهدت فراوانی کرده و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرد.
وی با بیان اینکه سپاه امروز به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است، ادامه داد: ما این اقدام آمریکا که سپاه پاسداران را تحریم کرده و آن را سازمانی تروریستی خوانده است، به شدت محکوم می‌کنیم.
مولوی عبدالحمید اظهار کرد: دنیای امروز، دنیای ارتباطات است، باید همه مسائل را با گفتمان حل و فصل کرد، تنش و درگیری مشکلی را از بشریت حل نمی‌کند.
مدیر دارالعلوم اهل سنت زاهدان عنوان کرد: افزایش تحریم و تنش به نفع ملت ایران و تمام ملت‌های منطقه که از یکدیگر سود می‌برند نیست، تمام ملت‌ها از تحریم ایران توسط آمریکا متضرر شده‌اند.

انتهای پیام

captcha