جانبازان، سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند
کد خبر: 3802773
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹

جانبازان، سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

گروه اجتماعی - فرماندار ماکو با بیان اینکه جانبازان به عنوان سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی شایسته هرگونه خدمت‌رسانی و تکریم هستند، گفت: بدون‌شک تکریم و تجلیل از جانبازان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسیار مؤثری داشته و اهمیت ویژه‌ای دارد.

جانبازان، سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین عباسی، فرماندار ماکو، ظهر امروز، ۲۱ فروردین ماه، با تقدیر از رشادت‌ها و جانفشانی‌های جانبازان گرانقدر شاغل در فرمانداری ماکو، در راستای تحقق آرمان‌های امام و شهداء اظهار کرد: روز جانباز یادآور ایمان عمیق، فداکاری بی‌دریغ، وفاداری به آرمان‌های اسلامی و انسانی بزرگانی نظیر شماست که قامت غیرت برافراشتید تا لوای اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارید.
وی افزود: جانبازی، مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند خویش را نصیب انسان‏‌های پاک و بی‌‏آلایش خود می‏‌نماید، انسان‏‌هایی که از هستی و جان خویش در راه رضایت حق گذشته و در این راه، صبر و مقاومت می‏‌کنند.
فرماندار ماکو خاطرنشان کرد: جانبازان به عنوان سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی شایسته هرگونه خدمت‌رسانی و تکریم می‌باشند و بدون‌شک تکریم و تجلیل از جانبازان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسیار مؤثری داشته و اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی در ادامه خانواده جانبازان را مظهر صبر و استقامت خواند و گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران با الگو قرار دادن امام حسین(ع) در مقابل زورگویی و ستم دشمنان و متجاوزان ایستادند و خانواده‌هایشان نیز با پیروی از حضرت زینب(س) بانو و اسوه صبر و استقامت در مقابل خواست الهی سر تعظیم فرود آوردند که اجر و جایگاهشان در پیشگاه حق تعالی کمتر از شهدا نخواهد بود.
شایان ذکر است؛ در ادامه این مراسم از جانبازان گرانقدر کریم ابراهیمی و علیرضا قاسم‌زاده از کارکنان شاغل در فرمانداری با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha