تجمع مردمی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
کد خبر: 3802779
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
این هفته و پس از نماز جمعه؛

تجمع مردمی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری تجمع اقشار مختلف مردم در حمایت از سپاه و محکومیت اقدام اخیر آمریکا در تروریستی خواندن این نهاد انقلابی خبر داد .

تجمع مردمی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی چراغی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام امروز در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: این مراسم در سراسر استان و بعد از اقامه نماز پرصلابت جمعه این هفته برگزار خواهد شد .
وی ادامه داد: این مراسم در مرکز استان و بعد از برپایی آیین دشمن شکن نماز جمعه ( 23 فروردین ) و در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار می‌شود .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، ادامه داد : اقدام وقیحانه رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام مقدس سپاه در گروه های تروریستی نمایانگر کینه ورزی استکبار جهانی نسبت به ملت ایران به ویژه نهاد مردمی و انقلابی سپاه پاسداران بوده که چهره واقعی نظام سلطه را به نمایش گذاشت .
چراغی‌پور ادامه داد: بر این اساس و به منظور نشان دادن اعتقاد راسخ ملت به ویژه مردم غیور استان مرزدار ایلام از دستاوردهای انقلاب اسلامی که نهاد مقدس سپاه نیز از این دست آوردهای ارزشمند نظام محسوب می شود تمهیدات لازم برای برگزاری این تجمع گسترده مردمی اندیشیده شده است .
وی از عموم مردم ایلام برای شرکت پرشور و معنا دار در این مراسم دعوت کرد.
انتهای پیام
captcha