حضور امداد فرهنگی با برنامه‌های پرنشاط در مناطق سیل زده دره‌شهر
کد خبر: 3802786
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷

حضور امداد فرهنگی با برنامه‌های پرنشاط در مناطق سیل زده دره‌شهر

گروه فرهنگی - گروه امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام در قالب برنامه پیک امید به مناطق سیل‌زده بخش ماژین شهرستان دره‌شهر رفت و لحظه‌های پرنشاطی را با برنامه‌های متنوع در کنار کودکان این مناطق تجربه کرد .

حضور امداد فرهنگی با برنامه‌های پرنشاط در مناطق سیل زده دره‌شهر
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، این نهاد فرهنگی پس از تشکیل ستاد امداد فرهنگی کانون در مناطق سیل زده استان، مربیان عضو ستاد امداد فرهنگی کانون در قالب برنامه پیک امید در جمع کودکان بخش ماژین شهرستان دره‌شهر حاضر شدند و با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، ادبی و هنری و هدیه‌هایی شامل بسته‌های فرهنگی، نوشت افزار، لوازم نقاشی، اسباب بازی، سرگرمی‌های سازنده و کتاب‌های جذاب، لحظه هایی سرشار از شادمانی و نشاط را در کنار این بچه‌ها تجربه کردند .
بر اساس این گزارش این فعالیت‌ها به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و گروه‌های مختلف مربیان سیار روستایی، مربیان داوطلب، مربیان فرهنگی و هنری و مربیان شهرستان‌های آبدانان، دره شهر، بدره و ایلام و چوار در آن همکاری دارند و به نوبت تا هفته ی دیگر به صورت گروهی این برنامه‌ها را ادامه خواهند داد و پس از آن سفر به مناطق سیل زده لرستان و شهرستان شوش را در برنامه‌ریزی خود دارند .
دره شهر یکی از شهرستانهای تاریخی و باستانی استان ایلام به شمار می‌رود و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تعداد زیادی از بخش‌ها و روستاهای مختلف آن رد سیل اخیر آسیب دیدند .
کانون استان ایلام با بیست و دو مرکز فرهنگی هنری در سراسر استان برای بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ادبی و هنری را به صورت ثابت و سیار برگزار می کند و پیش از این نیز در مناطق زلزله زده سرپل‌ذهاب در امداد فرهنگی حضور داشته و تجربیات خوبی را در زمینه خدمت به مناطق آسیب دیده به دست آورده است
انتهای پیام
captcha