حضرت ابوالفضل(ع) رهرویی در راه رهبر اسلامی را به منصه ظهور رساندند
کد خبر: 3802803
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

حضرت ابوالفضل(ع) رهرویی در راه رهبر اسلامی را به منصه ظهور رساندند

گروه اجتماعی- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود با اشاره به اینکه باید قدردان جانبازان انقلاب اسلامی باشیم، گفت: حضرت ابوالفضل (ع) آموزگار بزرگ عشق به ولایت لقب دارند چرا که الگوی بی‌بدیل شجاعت و مردانگی بودند و رهرویی در راه رهبر اسلامی را به منصه بروز و ظهور رساندند.

حضرت ابوالفضل(ع) رهرویی در راه رهبر اسلامی را به منصه ظهور رساندند

به گزارش ایکنا از سمنان، عبدالرحیم مرادی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود عصر روز گذشته 21 فروردین در گرامی‌داشت یاد شهید سپهبد صیاد شیرازی با بیان اینکه دشمن از اعتقاد به ائمه و شیعه 12 امامی وحشت دارد گفت: این استراتژی و ایدئولوژی جمهوری اسلامی است که اسلام را کامل‌ترین دین دانسته و به اصل ولایت‌فقیه پای بندیم لذا تا روزی که ایران اسلامی است این دشمنی‌ها نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: آمریکا در این چهار دهه گذشته جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفت که موفق نشد که در این راستا در این اقدام اخیر خود نیز هرگز موفق به دست‌یابی اهداف خود نخواهد شد و مردم با هوشیاری توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کنند.

مرادی با اشاره به اینکه آمریکا بعد از ۴۰ سال سپاه را تحریم و در لیست تروریست قرار می‌دهد نشانه ضعف آن‌ها است، متذکر شد: سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه بوده و خواهد بود و اینکه این نهاد ارزشی را جزو سازمان‌های تروریست قلمداد می‌کنند تنها از خصومت و دشمنی آن‌ها حکایت دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود با تاکید بر اینکه دشمن در همان بحبوحه انقلاب قاعده‌های مختلفی را در گوشه‌کنار شهرهای مرزی ایران ایجاد کرد، اذعان کرد: یکی از افراد داوطلب برای پایان بخشی به‌قاعده کردستان شهید سپهبد صیاد شیرازی بود که فرمان امام راحل را لبیک گفته و با تشکیل قرارگاه راهی این منطقه شد و نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه دشمن ایفا کرد.

بازنشسته نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه شهید سپهبد صیاد شیرازی در فرماندهی فردی باهوش و باذکاوت بود، ابراز داشت: با آغاز جنگ در هر لشکری ابتدا یک گروه شهادت تشکیل داد که این متشکل از افرادی بودند که داوطلب شدند تا در شرایط سخت بتوانند در برابر دشمن مقاومت کنند زیرا در آن زمان همه کمک‌ها به‌سوی عراق گسیل و ما در تحریم مواد غذایی و ادوات جنگی قرار داشتیم.

وی بابیان اینکه سربازان آن دوران با مظلوم خدمت و ایثار کردند، یاداور شد: شهید صیاد شیرازی سالار شهیدان ارتش است و در شرایطی به شهادت رسید که مزدوران در قالب پوشش رفتگر سال ۷۸ ایشان را مورد اصابت گلوله قراردادند.

انتهای پیام

captcha