جوانان برتر استان قم در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3802851
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

جوانان برتر استان قم در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) تجلیل می‌شوند

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و امور جوانان ادراه کل ورزش و جوانان استان گفت: 15 جوان برتر استان قم توسط کمیته داوران جشنواره حضرت علی اکبر(ع) شناسایی و انتخاب می‌شوند و در مراسم روز پنج شنبه 29 فروردین‌ماه ساعت 20 در ورزشگاه حیدریان تقدیر و قدردانی خواهند شد.

جوانان برتر استان قم در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) تجلیل می‌شوندبه گزارش ایکنا از قم، روح‌الله رمضانی ،معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، امروز 21فروردین‌ماه در نشست خبری برنامه‌های گرامیداشت هفته جوان، با اشاره به تاریخچه خانه جوانان بیان کرد: خانه جوانان استان قم جزو پنج خانه جوانان برتر کشور است.

وی با اشاره به این‌که خانه جوانان استان دارای سالن همایش با ظرفیت 250 نفر، سالن کنفرانس و تئاتر است، افزود: احداث دو بال خانه جوانان در شهر کهک و شهر دستجرد در بخش خلجستان انجام شده که آماده بهره برداری توسط جوانان است، ساماندهی اوقات فراغت، ازدواج جوانان، کاهش آسیب‌های اجتماعی، رونق تولید از جمله رویکردهای سازمان ورزش و جوانان در اجرای برنامه‌های سال98 است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به برگزاری بیش از 37 جشن برای جوانان در سال 97، گفت: رویکرد اصلی در برگزاری برنامه‌های هفته جوان حمایت از سیل زدگان است، از حضور پیشکسوتان ورزشی در راستای تشویق به کمک به سیل‌زدگان استفاده خواهیم کرد.

رمضانی با اشاره به برگزاری جشنواره میلاد حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد: 15 جوان برتر استان قم توسط کمیته داوران جشنواره جوانان برتر استان شناسایی و انتخاب می‌شوند و در مراسم روز پنج شنبه 29 فروردین‌ماه ساعت 20 در ورزشگاه حیدریان تقدیر و قدردانی خواهند شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگار ایکنا مبنی بر اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله افزایش طلاق در بین جوانان، گفت: در زمینه کاهش طلاق دوره‌های آموزشی برای زوجینی که قصد طلاق داشتند، برگزار کردیم که بر اساس آمار به واسطه این کارگاه‌های آموزشی آمار طلاق بین جوانان 30 درصد کاهش یافته‌است.

انتهای پیام

captcha