علمای فارس در حمایت از سپاه گردهم می‌آیند + بیانیه
کد خبر: 3802867
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

علمای فارس در حمایت از سپاه گردهم می‌آیند + بیانیه

گروه معارف ـ تجمع علما، اساتید و روحانیان استان فارس در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی توطئه‌ اخیر آمریكا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تجمع علما، اساتید و روحانیان استان فارس در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شیراز برگزار می‌شود.
این مراسم در ساعت 10:30 صبح روز شنبه، 24 فروردین‌ماه جاری در محل مركز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس برگزار خواهد شد.
همچنین مركز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس نیز در محكومیت این اقدام سخیف آمریكا، بیانیه‌ای صادر كرد كه به شرح زیر آمده است:
قال‌الله تعالی فی المحکم کتابه: « وَلَا تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِینَ ظَلَمُوا...؛ و به كسانى كه ستم كرده‏‌اند متمایل مشوید...» (آیه 113 سوره هود)
قال رسول‌الله (صلی‌الله علیه وآل و سلم): الاسلام یَعلو و لایُعلی علیه، اسلام برتر است و هیچ چیزی توفقی بر آن ندارد.
با درود بر سالار شهیدان آقا ابا عبدالله‌االحسین(علیه السلام) و پرچمدار با وفای ایشان حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) و سیدالساجدین زین‌العابدین(علیه السلام) و تبریک روز پاسدار و پاسدارانی که در نمای پاسداری از ارزشها و اصول و مبانی دینی و انقلابی، سرآمد روزگار هستند.
خداوند حکیم را سپاس که دشمنان اسلام و انقلاب و افتخار آفرینان سپاه پاسداران را از احمق‌ترین افراد قرار داده است. حوزه‌ها، مدارس علمیه، علما، اساتید و طلاب استان فارس همراه با ملت بزرگوار و شریف ایران و مسئولین محترم اقدام ابلهانه و سخیفانه دولت آمریکا و ترامپ دیوانه و دلقک شیطان بزرگ علیه سپاه پاسداران را محکوم ساخته و این عمل بیشرمانه و استکباری را مخالف با قوانین بین‌المللی دانسته و هیچ وقعی بر آن نخواهند گذاشت.
به امید روزی که بینی مستکبران بر خاک مالیده و بیرق آزادی و حرّیت تحت لوای آقا صاحب‌الزمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) همه جهان را فرا گیرد.
انتهای پیام

captcha