تشکیل کمپینی برای مشق مهربانی/ آمادگی خرم‌دره‌ای‌ها برای کمک به سیل‌زدگان
کد خبر: 3802908
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷

تشکیل کمپینی برای مشق مهربانی/ آمادگی خرم‌دره‌ای‌ها برای کمک به سیل‌زدگان

گروه اجتماعی- شهردار خرم‌دره از تشکیل کمپین کمک به سیل‌زدگان لرستان با محوریت شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم‌دره خبر داد و گفت: آماده کمک به هموطنان سیل‌زده هستیم.

تشکیل کمپینی برای مشق مهربانی/ امادگی خرم‌دره‌ای‌ها برای کمک به سیل‌زدگانامیرهوشنگ نوری‌آرا، شهردار خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم‌دره برای پیوستن به شبکه امدادرسانی و کمک در زمینه‌های مورد نیاز برای تسکین آلام آسیب‌دیدگان، اظهار کرد: بار دیگر رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان محور و جلوه‌گاه همبستگی همه آحاد جامعه و دستگاه‌های مسئول، نوعی بیدارباش برای همگان بود که با درک شرایط بحرانی کنونی مناطق آسیب دیده، تمامی مساعی خود را برای کمک‌رسانی به مردم رنج‌دیده به کار بندند.
وی با بیان اینکه مردم کشور ما همواره در روزهای سخت حامی یکدیگر بوده و همنوع خود را فراموش نمی‌کنند، ادامه داد: به مخاطره افتادن زندگی و جان هموطنان، برای مردم سایر استان‌ها سخت و دردناک است.
وی با اشاره به اینکه بنابر وظیفه ذاتی خود  از هیچ کمکی در راستای یاری رساندن به سیل زدگان دریغ نخواهیم کرد، ادامه داد: در بازه زمان کوتاهی با تشکیل سریع کمپین جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان و استقرار پایگاه جمع‌آوری کمک جهت پذیرش موارد اهدایی توسط شهرداری اقدام شده است.
نوری‌آرا ادامه داد: تمرکز اصلی بر جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی است تا بتوان بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اقلام مورد نیاز برای آسیب‌دیدگان را تهیه و ارسال کرد.
انتهای پیام 
captcha