هنر انقلاب اسلامی براساس اسلام، قرآن و شهادت شکل بگیرد
کد خبر: 3802926
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷

هنر انقلاب اسلامی براساس اسلام، قرآن و شهادت شکل بگیرد

گروه سیاسی - رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: هنر انقلاب اسلامی باید براساس اسلام، قرآن و شهادت شکل بگیرد و هنرمندان براساس این اندیشه تربیت شوند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین قنادیان، رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در اجلاسیه شهدای هنرمند استان کردستان که امروز، 22 فروردین ماه در مجتمع فرهنگی - هنری فجر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با گذشت 40 سال همچنان مقاوم و با صلابت بر اصول خود ایستاده که به برکت خود شهداست.
وی افزود: اگر امروز ما مستقل‌ترین، آزادترین و مقتدرترین کشور دنیا هستیم به برکت خون شهداست.
رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران عنوان کرد: امروز بیگانگان نمی‌توانند کوچکترین امر و نهی به ما داشته باشند و هیچ کشوری جرات حمله و تجاوز به کشورمان را ندارد که به واسطه شهدا این مسئله اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: این میراث معنوی شهید و شهادت را باید به نسل‌های آینده کشورمان منتقل کنیم که این کار با فعالیت فرهنگیان، اساتید، هنرمندان و ... امکان پذیر است.
قنادیان تاکید کرد: هنرمندان و نویسندگان باید با زبان و بیان و قلم خود میراث معنوی شهدا را به نسل‌های آینده منتقل کنند.
وی همچنین با عنوان اینکه باید استقلال هنری در کشور شکل بگیرد تا از دورن آن بتواند هنر انقلاب اسلامی تجلی یابد، بیان کرد: برای تحقق این امر باید ابتدا اندیشه هنری خودمان را از اغیار جدا کنیم و به مبانی فکری، دینی و قرآنی خودمان وصل کنیم.
رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران عنوان کرد: هنر انقلاب اسلامی باید براساس اسلام، قرآن و شهادت شکل بگیرد و هنرمندان براساس این اندیشه تربیت شوند.
وی یاد آور شد: استکبار جهانی و کسانی که امروز هیاهو و رجزخوانی می‌کنند در موضع ضعف هستند و ما به برکت خون شهدا با قوت و قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهیم.
انتهای پیام

captcha