ماه شعبان فرصت تقویت ولایتمداری/جانبازان علم افتخار انقلاب هستند
کد خبر: 3802931
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸

ماه شعبان فرصت تقویت ولایتمداری/جانبازان علم افتخار انقلاب هستند

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: جانبازان سرافراز کشور علم افتخار انقلاب ما هستند و ماه شعبان فرصتی است تا با تاسی از الگوهای دینی و ملی، ولایتمداری را در خود تقویت کنیم.

ماه شعبان فرصت تقویت ولایتمداری/جانبازان علم افتخار انقلاب هستندبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی 22 فروردین‌ماه در دیدار با جمعی از جانبازان 70 درصد استان که تحت عنوان تجدید میثاق علمداران حماسه با آرمان‌های امام(ره) برگزار شد، اظهار کرد: حضرت ابوالفضل سمبل عشق و ایثار و فداکاری است که الگوی جانبازان در راه دفاع از حق به‌شمار می‌رود.
وی ماه شعبان را ماه ولایت خواند و گفت: ماه شعبان فرصت طلایی ولایت‌مداری با الگوهای شاخص و همیشه درخشان است و بازخوانی اندیشه‌های حماسه‌سازان تاریخ باید درس‌های زندگی این بزرگواران را در جامعه پیاده‌سازی کرد.
وی ادامه داد: آنچه که در مورد حضرت ابوالفضل(ع) شیرین است اینکه حضرت ابوالفضل عبد صالح خداوند است و در مورد ایشان مبالغه نشده و تمایلات خود را کنار گذاشته و ارزش‌های الهی را دنبال کرده است.
وی ضمن آرزوی عافیت و سلامتی به جانبازان گفت: جانبازان سال‌های سال درد و رنج شهدا را متحمل می شوند و در این راستا همواره در معرض امتحان الهی قرار دارند  علم افتخار کشور هستند.
انتهای پیام
captcha