برگزاری مرحله استانی مسابقات فرهنگی - هنری دانش‌آموزان کردستان
کد خبر: 3802935
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳

برگزاری مرحله استانی مسابقات فرهنگی - هنری دانش‌آموزان کردستان

گروه فرهنگی- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی - هنری دانش‌آموزان استان برگزار می‌شود.

حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با  ایکنا از کردستان با اشاره با اینکه مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی - هنری دانش‌آموزان استان برگزار می‌شود.اظهار کرد: مرحله استانی این مسابقات با شرکت بیش از 550 نفر دانش‌آموزان دختر و پسربرگزیده مقطع متوسطه دوم به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.
وی افزود: بخش حضوری مسابقات فرهنگی هنری با عنوان «یادواره 5400 شهید استان کردستان» از 24 لغایت 28 فروردین ماه 98 در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج آغاز به کار خواهد کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بیان کرد: این مسابقات در رشته‌های سرود، تک نوازی، تک خوانی و نمایش صحنه‌ای، نمایش عروسکی، نمایش نامه خوانی و نقالی در قالب جشنواره هنرهای آوایی و نمایشی برگزار خواهد شد.
نریمانی یادآور شد: همچنین مسابقات رشته‌های غیرحضوری نیز شامل هنرهای دستی و تجسمی، فیلم کوتاه، وبلاگ نویسی، شعر، داستان و مقاله پژوهشی نیز در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.
گفتنی است؛ سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری با حضور 140 هزار نفر از دانش‌آموزان استان در مرحله آموزشگاهی از 15 آبان ماه 97 آغاز و پس از برگزاری مرحله آموزشگاهی، شهرستانی و استانی، آثار برتر به مسابقات کشوری ارسال خواهد شد.
انتهای پیام

captcha