دانش‌آموزان و فرهنگیان کردستانی به یاری سیل زدگان شتافتند
کد خبر: 3802936
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹

دانش‌آموزان و فرهنگیان کردستانی به یاری سیل زدگان شتافتند

گروه اجتماعی – مدیر‌کل آموزش و پرورش کردستان از جمع‌آوری و ارسال کمک‌های اهدایی دانش‌آموزان و فرهنگیان نوع دوست استان به مناطق سیل زده کشور خبر داد.

رشید قربانی، مدیر‌کل آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای همدردی با مردم مناطق سیل زده کشور و نظر به استقبال دانش‌آموزان و فرهنگیان خدوم استان، کمک‌های نقدی و غیرنقدی این عزیزان توسط مدارس استان جمع‌آوری و بعد از تجمیع به صورت محموله به مناطق سیل زده و نیازمند در استان‌های سیل زده ارسال می‌شود.
وی با بیان اینکه جمع آوری کمک‌ها داوطلبانه است، عنوان کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان علاقه مند استان می‌توانند اقلام اهدایی و کمک‌های غیر نقدی خود شامل مواد بهداشتی، پتو، زیرانداز، موکت، فرش، مواد خوراکی فاسد نشدنی از قبیل برنج، چای ، قند، شکر، خرما، کنسروهای دارای تاریخ مصرف مدت دار و... را طی هفته آینده به دفاتر مدارس تحویل و مدارس نیز اقلام جمع‌آوری شده را طی لیستی به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ارسال کنند.
قربانی هم چنین از ابراز احساسات و همدردی فرهنگیان خیر و نوع دوست استان نیز تشکر کرد و افزود: فرهنگیان علاقه مند از طریق کسر از حقوق می‌توانند مراتب آمادگی و میزان کمک‌های نقدی خود را به حسابداری ادارات اعلام و به همان میزان از حقوق کسر و از طریق شماره حسابی که متعاقباً اعلام خواهد شد مبالغ اختصاص یافته به حساب مناطق سیل زده واریز خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در پایان یادآور شد: براساس فراخوان صورت گرفته مدارس می‌توانند تا 28 فروردین ماه جاری کمک‌های اهدایی دانش‌آموزان ، فرهنگیان و اولیا را جمع آوری به آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تحویل دهند.
انتهای پیام

captcha