اذکار الهی؛ منبع آرامش ابدی/ شراکت در غم و شادی ائمه(ع) یکسان باشد
کد خبر: 3802963
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

اذکار الهی؛ منبع آرامش ابدی/ شراکت در غم و شادی ائمه(ع) یکسان باشد

گروه اجتماعی ــ یک استاد فقه و اصول اظهار کرد: متأسفانه جوانان از دعا و مناجات بسیار فاصله گرفته‌اند و به این درک نرسیده‌اند که اذکار الهی، دعا و مناجات همگی منبع آرامش ابدی هستند.

اذکار الهی؛ منبع آرامش ابدی/شراکت در غم و شادی ائمه یکسان باشد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیامک جعفرزاده، استاد فقه و اصول، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با تأکید بر اینکه جامعه کنونی با مشکلات روحی و روانی درگیر است، اظهار کرد: امروزه خانواده‌ها با مشکلات روحی بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کنند که این مشکلات صرفاً با مراجعه به روان‌پزشکان و روان‌شناسان حل نخواهد شد.
وی ادامه داد: متأسفانه جوانان از دعا و مناجات بسیار فاصله گرفته‌اند و به این درک نرسیده‌اند که اذکار الهی، دعا و مناجات همگی منبع آرامش ابدی هستند.
جعفرزاده با اشاره به اینکه برنامه‌های دینی خوبی برای جذب جوانان در جامعه برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: هرکس‌ که بخواهد به منبع آرامش ابدی دست یابد، باید بتواند خود را به درگاه لایزال الهی متصل کند و اجرای برنامه‌های دینی مناسب برای جذب جوانان در این راه بسیار موثر است.
وی با بیان اینکه امروز در جامعه ما مراسم شهادت و غم ائمه معصومین(ع) بسیار بهتر از مراسم ولادت و شادی آنان برگزار می‌شود، تصریح کرد: متأسفانه نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم شادی و ولادت ائمه معصومین(ع) کوتاهی شده است، در حالی‌که مسلمانان باید در غم و شادی ائمه به یک اندازه شریک باشند.
انتهای پیام

captcha