امید به کسب عنوان نخست رشته «حفظ و قرائت تحقیق» از سوی قاری روشندل قزوینی
کد خبر: 3802973
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

امید به کسب عنوان نخست رشته «حفظ و قرائت تحقیق» از سوی قاری روشندل قزوینی

گروه فعاليت‌های قرآنی ــ مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی و فرهنگی از سعید علی‌اکبری، قاری و حافظ روشندل قزوینی به‌عنوان امید اول کشور برای کسب عنوان نخست در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نابینایان یاد کرد.

امید به کسب عنوان نخست رشته حفظ و قرائت تحقیق توسط قاری روشندل قزوینی

مجید وفاپور، مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی و فرهنگی، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: سعید علی‌اکبری در مسابقات عمومی غیرنابینایان همچون مسابقات اوقاف کل کشور مقام سوم را کسب کرده و در حال حاضر نیز به مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم روشندلان در دو رشته حفظ کل و قرائت تحقیق راه یافته است.
وی بیان کرد: علی‌اکبری در این مسابقات در رشته حفظ به مرحله نهایی راه پیدا کرده است؛ باید عنوان کرد در رشته قرائت تحقیق، روشندلان سایر کشورها سطح پایینی در صوت و لحن قرار دارند البته معدود قاریانی با شرایط خوب حضور دارند اما به‌طور معمول قاریان روشندل ایرانی در جایگاه بهتری قرار دارند.
این پیشکسوت قرآنی ادامه داد:  با توجه به شرایط، این قاری و حافظ روشندل و برجسته استان در هر دو رشته امید اول کشور برای کسب عنوان نخست است.
وفاپور بیان کرد: علی‌اکبری در شرایط خاصی عازم مسابقات شد؛ متأسفانه روز اعزام پدرشان فوت کرد و بلافاصله بعد از تشییع پدر و در شرایطی که وضعیت روحی مناسبی نداشت راهی مسابقات شد.
به گزارش ایکنا مسابقات بین‌المللی قرآن کریم هم‌اکنون در تهران با حضور فعالان قرآنی برجسته جهان اسلام در تهران در حال برگزاری است و با اعلام اسامی نفرات راه یافته به بخش نهایی، نام سعید علی‌اکبری نیز بالاتر از رقبای خود در رشته حفظ کل و قرائت تحقیق دیده می‌شود.

انتهای پیام

captcha