فرسایش انقلاب اسلامی؛ هدف پلید آمریکا
کد خبر: 3802995
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

فرسایش انقلاب اسلامی؛ هدف پلید آمریکا

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ما در جنگ، انقلاب را صادر کردیم، ابهت دو ابرقدرت جهان را شکستیم، بنابراین کینه آمریکایی‌ها هنوز وجود دارد، مسئله اصلی آمریکا، تثبیت رژیم صهیونیست و مزدور اسرائیل است و فرسایش انقلاب یکی از اهداف پلید آمریکا است.

فرسایش انقلاب اسلامی؛ هدف پلید آمریکا

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم نجف‌قلیزاده سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۲۳ فروردین‌ماه در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به جهت اینکه در طول تاریخ معادله سیاسی دنیا را بر هم زد، مورد کینه آمریکا قرار گرفت، اظهار کرد: هر انقلابی باید تابع غرب و شرق می‌‌بود، اما انقلاب اسلامی تفاوت بزرگ ماهوی داشت.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران و سپاه پاسداران از روز اول مورد کینه قرار گرفت، چرا دشمن با ما تقابل می‌کند؟ چرا آمریکا دنبال توطئه است؟ به این دلیل است که تمام توطئه‌ها بعد از ۴۰ سال تهدید، تحریم، فتنه، کودتا و تحمیل جنگ ۸ ساله و ایجاد یک گروه وحشتناک به نام داعش را از بین برد.
سرایی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران آرمان‌هایی که از روز اول انقلاب بستند، ناگسستنی بود، خاطرنشان کرد: روحیه انقلاب و جهاد در دل ملت بزدگ ایران همواره وجود داشته، کینه‌ها هر روز به‌وجود می‌آید، اما عدول نکردیم و این به‌دلیل تابع محض بودن سپاه از ولایت است.
وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور تصریح کرد: دشمنان فکر می‌کردند ایران نمی‌تواند پیشرفت کند، انقلاب اسلامی بارور شد و هر روز بیشتر از دیروز پیشرفت کرد و توانستند با تفکرات بسیجی در تمامی عرصه‌ها پیشرفت کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یادآور شد: تفکر بسیج این باور را تقویت کرد تا پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کنیم و یکی از عوامل کینه آمریکا این است که امنیت منطقه برای آنان با وجود سپاه پاسداران مختل شده است.
وی گفت: ما در جنگ، انقلاب را صادر کردیم، ابهت دو ابرقدرت جهان را شکستیم، ابهت خیالی آمریکا شکسته شد و اکنون حزب‌الله در منطقه تعیین معامله می‌کند، بنابراین کینه آمریکایی‌ها هنوز وجود دارد، مسئله اصلی آمریکا، تثبیت رژیم صهیونیست و مزدور اسرائیل است و فرسایش انقلاب یکی از اهداف پلید آمریکا است.
سرایی با اشاره به اینکه تلاش اتاق فکر آمریکا این بود که کشورهایی که با جبهه مقاومت همکاری دارند، آن‌ها را از بین ببرند، افزود: سپاه مایه اقتدار کشور بوده و روحیه شهادت‌طلبی و جهادی مایه افتخار انقلاب است و سپاهیان تمام توطئه آمریکا را شکستند و بازوی قدرتمند رهبری و فرزندان انقلاب هستند.
انتهای پیام

captcha